Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja vel, trenger ikke løsrive deg fra stolen altså?

Jeg har lest artikkelen og vet hva som står der. Ville bare informere folket om det og høre deres inntrykk av de småspillene. Selv har jeg ikke begynt å spille enda og vet ikke enda om jeg skal spare dem til etter jeg er ferdig med SP.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Skjer med at jeg ikke får skrevet innlegg i det hele tatt i Firefox? Om jeg trykker på tekstområdet så har jeg bare mulighet til å fjerne den teksten som egentlig skal forsvinne når man trykker på dette området.

Men, jeg har fri i dag og i morgen, så da blir det spilling :thumbup:

Hvordan kommer man seg ut av stolen på PC?

Lenke til kommentar

Skjer med at jeg ikke får skrevet innlegg i det hele tatt i Firefox? Om jeg trykker på tekstområdet så har jeg bare mulighet til å fjerne den teksten som egentlig skal forsvinne når man trykker på dette området.

Men, jeg har fri i dag og i morgen, så da blir det spilling :thumbup:

Hvordan kommer man seg ut av stolen på PC?

Se ned, og spam space. Jeg spammet høyre musetast, men mulig det ikke er nødvendig.

Litt dumt man bare kan bruke PCen

hadde vært gøy å kunne gått ut døra, som i SP, men å se seg mer rundt

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

se ned hold space og trykk høyre musetast :) da kom jeg opp... Men han reiser seg flere ganger før jeg kan gå rudt da? er det jeg somm holder space for lenge eller noe?

NB: du trenger ikke skrive "HELP" eller "3ARC INTEL" på pc'en, som nevnt i artikkelen, men bare "DOA". Vil tru det er det samme med "Zork", men det har jeg ikke testet enda.

ops, det var visst nevnt det ja:P

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Jeg kjørte den DirectX fixen som ble postet på steam forumet, og FPS tweaken til en annen dude.

Har ingen lag what so ever i multiplayer. Nå har jeg ikke testa single player, men regner med at det er samme utfall.

link?

Du kan ikke bare poste noe slikt uten og gi oss en link, det fatter du vel!

Jeg brukte bare linken jeg fant lengre bak i tråden...

Men siden dere ikke har sett der så kan jeg poste:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1572406

Lenke til kommentar

Angående "Capture the flag": Jeg fanget fiendens flagg og fikk beskjed om å vente (wait). Jeg holdt deres flagg i over 5 minutter men på kartet stod det fremdeles bare "wait". Hva kommer det av?

der det står wait er der flagget til laget dit skal stå, det står wait fordi du må ha deres flagg der for å kunne ta fiendens sitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg løper til en crate og prøver å holde firkant, flyr jeg forbi og tar ikke kassen. Men jeg får det ikke til uten kassen? :s

Og er det meningen at helikopterene ikke skal lage nevneverdig lyd når de skyter?

Flyr forbi? Som i at du stuper i prone? Eller at du løper rett forbi? Hvis du bare løper forbi, så må du jo bare stoppe før du trykker på hvilken knapp det er man bruker for "Use" på ps3.

Hvis du stuper i prone, så må det vel være fordi du har samme knapp til prone (eller kommer borti den på en annen måte) som du har til use. Dive to prone fungerer kun når du løper (sprint) og trykker prone.

Og nei, helikoptrene lager ikke så mye lyd.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...