Myst Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen som har fått med seg dette og prøvd det? Innleggsfunksjonene funker ikke (pga oppdateringen?), så legger bare ut linken. Hemmelige småspill i BO: http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/2738/Hemmelige-smspill-i-Call-of-Duty-Black-Ops Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Noen som har fått med seg dette og prøvd det? Innleggsfunksjonene funker ikke (pga oppdateringen?), så legger bare ut linken. Hemmelige småspill i BO: http://www.pressfire.no/nyheter/Xbox360/2738/Hemmelige-smspill-i-Call-of-Duty-Black-Ops Du trenger bare og skrive DOA eller Zork på pcen, men den den intel koden aktiverer du cheat og får ikke alle acchievementsa Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Ja vel, trenger ikke løsrive deg fra stolen altså? Jeg har lest artikkelen og vet hva som står der. Ville bare informere folket om det og høre deres inntrykk av de småspillene. Selv har jeg ikke begynt å spille enda og vet ikke enda om jeg skal spare dem til etter jeg er ferdig med SP. Endret 11. november 2010 av Myst Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Skjer med at jeg ikke får skrevet innlegg i det hele tatt i Firefox? Om jeg trykker på tekstområdet så har jeg bare mulighet til å fjerne den teksten som egentlig skal forsvinne når man trykker på dette området. Men, jeg har fri i dag og i morgen, så da blir det spilling Hvordan kommer man seg ut av stolen på PC? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Flere måter visst. Les gjennom kommentarene, flere tips der. Enkleste er visst å bare holde SPACE inne eller trykke noen ganger på den. Endret 11. november 2010 av Myst Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Skjer med at jeg ikke får skrevet innlegg i det hele tatt i Firefox? Om jeg trykker på tekstområdet så har jeg bare mulighet til å fjerne den teksten som egentlig skal forsvinne når man trykker på dette området. Men, jeg har fri i dag og i morgen, så da blir det spilling Hvordan kommer man seg ut av stolen på PC? Se ned, og spam space. Jeg spammet høyre musetast, men mulig det ikke er nødvendig. Litt dumt man bare kan bruke PCen hadde vært gøy å kunne gått ut døra, som i SP, men å se seg mer rundt Endret 11. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) se ned hold space og trykk høyre musetast da kom jeg opp... Men han reiser seg flere ganger før jeg kan gå rudt da? er det jeg somm holder space for lenge eller noe? NB: du trenger ikke skrive "HELP" eller "3ARC INTEL" på pc'en, som nevnt i artikkelen, men bare "DOA". Vil tru det er det samme med "Zork", men det har jeg ikke testet enda. ops, det var visst nevnt det ja:P Endret 11. november 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Men, er så mye mer enn bare spill på den maskinen ... Lenke til kommentar
Timeblast Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 @Jevrio Er det funnet ut flere ting enn "doa" og "zork"? :=) Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Takker! Laget likeså en liten "how to" video jeg Endret 11. november 2010 av MarB Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) (...) Jeg fant flere mails, liste over brukerkontoer (skal gå ann å logge inn på dem, men trenger passord ), og er noe dekrypteringsgreier, men vet ikke hvordan det skal brukes. Kjipt jeg har lite erfaring med DOS Endret 11. november 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bra å bruke den eneste forumfunksjonen som ble funksjonshemma ved oppgraderingen da xD Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bra å bruke den eneste forumfunksjonen som ble funksjonshemma ved oppgraderingen da xD Hvis ikke begynner bare alle å klage. Vil noen se, velg "svar" på innlegget, så ser dere alt. Btw.. gjorde den oppdateringen noe positivt også? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Helt forjævelig dårlig optimalisert dette spillet.. Vil ikke kjøre SLi, kjører 50-55% gpu usage... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Når jeg løper til en crate og prøver å holde firkant, flyr jeg forbi og tar ikke kassen. Men jeg får det ikke til uten kassen? :s Og er det meningen at helikopterene ikke skal lage nevneverdig lyd når de skyter? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg kjørte den DirectX fixen som ble postet på steam forumet, og FPS tweaken til en annen dude. Har ingen lag what so ever i multiplayer. Nå har jeg ikke testa single player, men regner med at det er samme utfall. link? Du kan ikke bare poste noe slikt uten og gi oss en link, det fatter du vel! Jeg brukte bare linken jeg fant lengre bak i tråden... Men siden dere ikke har sett der så kan jeg poste: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1572406 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Angående "Capture the flag": Jeg fanget fiendens flagg og fikk beskjed om å vente (wait). Jeg holdt deres flagg i over 5 minutter men på kartet stod det fremdeles bare "wait". Hva kommer det av? der det står wait er der flagget til laget dit skal stå, det står wait fordi du må ha deres flagg der for å kunne ta fiendens sitt. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Huff, hdmi kontaktene på tven min er ødlagt:( må sendes på repp og få rliten tv som lånetv. blir dritt å spille nå Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Når jeg løper til en crate og prøver å holde firkant, flyr jeg forbi og tar ikke kassen. Men jeg får det ikke til uten kassen? :s Og er det meningen at helikopterene ikke skal lage nevneverdig lyd når de skyter? Flyr forbi? Som i at du stuper i prone? Eller at du løper rett forbi? Hvis du bare løper forbi, så må du jo bare stoppe før du trykker på hvilken knapp det er man bruker for "Use" på ps3. Hvis du stuper i prone, så må det vel være fordi du har samme knapp til prone (eller kommer borti den på en annen måte) som du har til use. Dive to prone fungerer kun når du løper (sprint) og trykker prone. Og nei, helikoptrene lager ikke så mye lyd. Endret 11. november 2010 av Feh Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Huff, hdmi kontaktene på tven min er ødlagt:( må sendes på repp og få rliten tv som lånetv. blir dritt å spille nå Component FTW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå