Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyfaen så sur du gjorde kvelden min. Skjer med kravstor a? Sier seg selv at du ikke har dame. MW2 var og er et kjempespill, cheatere er uunngåelig på PC, og det gjelder alle spill!

 

Du har rett i at jeg er singel, men det er ikke fordi mw2 suger :!: Dette må jo være et av de beste gullkornene jeg har sett på forumet? Og kravstor my ass. Mw2 var SØPPEL i forhold til MW.

 

Forøvrig glad jeg klarte gjøre kvelden din sur din cp ape.

Endret av M@R7!N
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg dømmer ingen som ikke vil betale for et COD spill etter mw2 ihvertfall. Snakk om svindel det spillet var. Hadde ikke tenkt å betale for dette heller (lastet det faktisk ned tidligere i dag), men fant at det treyarch >>> IW som faktisk har rettet opp det meste som gjorde mw2 til søppel.

 

Satser på at spillet fungerer tilfredsstillende når jeg får mulighet til å teste det. Så lenge cheaterene ikke kommer med en gang. Men om det skjer er det nok spikeren i kista for cod på pc, en gang for alle. Forstår det slik at folk var jævla lei alle cheaterene på mw2?

Fyfaen så sur du gjorde kvelden min. Skjer med kravstor a? Sier seg selv at du ikke har dame. MW2 var og er et kjempespill, cheatere er uunngåelig på PC, og det gjelder alle spill!

Jeg har sett TO sikre juksemakere i MW2 på PC i løpet av nærmere 300 timer...Ikke et kjempeproblem akkurat

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som er skuffet over spawningen? Jeg syns jeg spawner på verre steder enn jeg noengang gjorde i MW2 (Og det sier litt). Ellers er det mye moro, selv om jeg ikke HELT skjønner damage-systemet ennå. Føler jeg taper litt mange straight firefights som jeg ville vunnet i COD4/WAW/MW2.

Lenke til kommentar

Det er nok fordi BO sålangt har den verste hit detection jeg har sett i noe CoD spill (xbox versjonen). netkoden er forøvrig mange mange MANGE hakk dårligere enn MW2. Koser meg fremdeles med spillet da det er nye baner. Spørsmålet er vel hvor lenge det holder.

Grafikk er ingen stor sak for meg så lenge spillet flyter bra, men hvem i helvete er det som lager teksturene til dette spillet? De ser jo mildt sagt horrible ut. Spesielt busker.

Lenke til kommentar

De skulle ha utsatt lanseringen 2 uker til, og fikse all den laggingen som skjer pg.a. spillet. Får ikke spilt Mp/SP når det lagger så sykt. (PC)

så enig. Men hva kommer den laggen egentlig av? Kjønner ikke helt hvorfor det lagger sånn...

 

EDIT:Adda quote

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

SP funker helt fett her på PS3en min også. Jeg har ikke merket mye til lag i MP heller, for å være ærlig. Jeg er mer irritert på hit detection og spawning.

 

Og litt skeptisk til noen av disse challengene som skal til for å unlocke pro-perks. Jeg spiller nesten bare mercenary TDM, og veit ikke om jeg kommer til å være nyttig for laget mitt i objective modes når jeg bare løper rundt for å klare challengene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...