Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Noen "real" FPS fans her som har en konklusjon på multiplayeren? Det vil si at du mislikte MW2 pga hvor ekstremt latterlig det er som et competative game.

 

Også, er det mulig å ha ordentlige dedicated servers på pc? så man kan slå av killstreaks? killstreaks ftl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen "real" FPS fans her som har en konklusjon på multiplayeren? Det vil si at du mislikte MW2 pga hvor ekstremt latterlig det er som et competative game.

 

Også, er det mulig å ha ordentlige dedicated servers på pc? så man kan slå av killstreaks? killstreaks ftl.

 

Tviler, sikkert 1000 regler på hva de firmaene eller hva pokker som hoster har lov til å gjøre.

 

Jeg hater MW2, men du kan ikke få noen konklusjon før MP blir cracket en gang.

Lenke til kommentar

Noen "real" FPS fans her som har en konklusjon på multiplayeren? Det vil si at du mislikte MW2 pga hvor ekstremt latterlig det er som et competative game.

 

Også, er det mulig å ha ordentlige dedicated servers på pc? så man kan slå av killstreaks? killstreaks ftl.

 

Tviler, sikkert 1000 regler på hva de firmaene eller hva pokker som hoster har lov til å gjøre.

 

Jeg hater MW2, men du kan ikke få noen konklusjon før MP blir cracket en gang.

 

Hvorfor må det crakes?

Lenke til kommentar

Noen "real" FPS fans her som har en konklusjon på multiplayeren? Det vil si at du mislikte MW2 pga hvor ekstremt latterlig det er som et competative game.

 

Også, er det mulig å ha ordentlige dedicated servers på pc? så man kan slå av killstreaks? killstreaks ftl.

 

Tviler, sikkert 1000 regler på hva de firmaene eller hva pokker som hoster har lov til å gjøre.

 

Jeg hater MW2, men du kan ikke få noen konklusjon før MP blir cracket en gang.

 

Hvorfor må det crakes?

 

Fordi jeg ikke vil betale.

Lenke til kommentar
Stjeler du på elkjøp og?

 

Jeg dømmer ingen som ikke vil betale for et COD spill etter mw2 ihvertfall. Snakk om svindel det spillet var. Hadde ikke tenkt å betale for dette heller (lastet det faktisk ned tidligere i dag), men fant at det treyarch >>> IW som faktisk har rettet opp det meste som gjorde mw2 til søppel.

 

Satser på at spillet fungerer tilfredsstillende når jeg får mulighet til å teste det. Så lenge cheaterene ikke kommer med en gang. Men om det skjer er det nok spikeren i kista for cod på pc, en gang for alle. Forstår det slik at folk var jævla lei alle cheaterene på mw2?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Stjeler du på elkjøp og?

 

Jeg dømmer ingen som ikke vil betale for et COD spill etter mw2 ihvertfall. Snakk om svindel det spillet var. Hadde ikke tenkt å betale for dette heller (lastet det faktisk ned tidligere i dag), men fant at det treyarch >>> IW som faktisk har rettet opp det meste som gjorde mw2 til søppel.

 

Satser på at spillet fungerer tilfredsstillende når jeg får mulighet til å teste det. Så lenge cheaterene ikke kommer med en gang. Men om det skjer er det nok spikeren i kista for cod på pc, en gang for alle. Forstår det slik at folk var jævla lei alle cheaterene på mw2?

Fyfaen så sur du gjorde kvelden min. Skjer med kravstor a? Sier seg selv at du ikke har dame. MW2 var og er et kjempespill, cheatere er uunngåelig på PC, og det gjelder alle spill!

Lenke til kommentar

Positivt overrasket etter cirka fem timer spilling. Virker som historien er lagt mer vekt på, og den føles solid og grundig. Det grafiske er helt ok, syntes modern warfare 2 var flere hakk ovenfor når det gjelder grafikk, og flere av våpenen føles puslete og upolerte. Flere oppdrag hvor jeg også skulle ønske jeg som spiller fikk ta mer del, men utenom dette er jeg meget godt fornøyd. For meg er det ikke tvil om at de har lagt mer vekt på enspillerdelen, kontra andre cod spill hvor multiplayer har vært det store og en syltynn enspillerdel som har blitt slengt på.

 

Edit: Utrolig hvor likt world at war dette spillet er, med mange av de samme idéene, oppdaragene og ikke minst musikken som på det første snøoppdraget var den samme musikken som i siste bane på world at war. Morsomt å se at de samme utviklerene henter enkelte ting fra sitt forrige spill :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...