Elefantmesteren Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan får jeg aktivert console? Den kommer ikke ned lenger når jeg trykker "|" knappen. den skal kunne aktiveres en plass i settings. er litt lei av at cod forumet skal være nede hele tiden nå, har en sikkert ganske diger liste med problemer og diversje, som jeg skulle spørre om der. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvorfor går det ikke an å joine eller hoste party? Vet det er flere som har det samme problemet.. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 JEG KLIKKER! Først var jeg rank 25, så plutselig var jeg rank 22. Og nå var jeg rank 23, og plutselig er jeg 21 igjen. HVA SKJER? Jeg mister rankene mine, og det er ofte jeg ser jeg får en ''achievment'' som jeg allerede har fått før. Det her irriterer meg SYKT! Har skjedd meg en gang og. Var lvl 25 da jeg quitet, 23 da jeg starte opp igjen... Hvorfor går det ikke an å joine eller hoste party? Vet det er flere som har det samme problemet.. Noen ganger, hvis en venn inviterer meg, så får jeg ikke inviten og omvendt. Jeg startet bare spillet på nytt og så funket det. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skjer med at jeg BARE får opp FFA servere i Server browser? Og det er bare noen få av dem uansett, jævla irriterende. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 SJekket ut filtret? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva er beste killstreaken deres? Jeg har 13 Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skjer med at jeg BARE får opp FFA servere i Server browser? Eh, har du valgt FFA og ikke ALL inne på "filter"? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva er beste killstreaken deres? Jeg har 13 13 her også :b Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Når jeg løper til en crate og prøver å holde firkant, flyr jeg forbi og tar ikke kassen. Men jeg får det ikke til uten kassen? :s Og er det meningen at helikopterene ikke skal lage nevneverdig lyd når de skyter? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skjer med at jeg BARE får opp FFA servere i Server browser? Eh, har du valgt FFA og ikke ALL inne på "filter"? Nei, det står på all, har også prøvd å sette den på for eksempel TDM, men da kommer ingenting opp, bare for eks (0/626) oppe i venstre hjørne. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva er beste killstreaken deres? Jeg har 13 13 her også :b Nice Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det bare jeg som føler at Black Ops er en oppdatert versjon av World at War? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det bare jeg som føler at Black Ops er en oppdatert versjon av World at War? Njaa... Singelplayeren virket VELDIG like singelplayeren på waw.. En ting jeg merket var skarpskytterne i tretoppen på Laos banen, de prøvde også å drepe meg på waw...... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva er beste killstreaken deres? Jeg har 13 13 her også :b 16. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 hvilken sikt er best å bruke? reflex sikta eller red dot? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det kommer vel an på bruken det? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvilken level har folket kommet seg opp i da? Var ikke så vanskelig å levle egentlig. Jeg har komt opp i lvl 26 uten at jeg har spilt noe spesilt mye. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nå har jeg runna spillet, jævla mindfuck på slutten Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Er det bare jeg som føler at Black Ops er en oppdatert versjon av World at War? jo, for de av dere som sa det kom til å bli som cod mw2 + nye skins, IKKE faen, det er mye mer som cod waw + skins Endret 10. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvor mye har Black Ops egentlig solgt nå? Tilsammen, alle plattformer? Det MÅ ha solgt bedre enn MW2, i går var 550K online og det var bare på ps3! Stod det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå