BrokenTomato Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan får jeg aktivert console? Den kommer ikke ned lenger når jeg trykker "|" knappen. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg digger spillet, det eneste jeg synes er utrolig irriterende er at jeg ganske ofte taper helt utrolige skuddvekslinger. Skuddvekslinger der jeg skyter lenge før den andre men allikevel taper. Det skjer GANSKE ofte og vi har samme våpen og perks osv. flere som opplever det? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg digger spillet, det eneste jeg synes er utrolig irriterende er at jeg ganske ofte taper helt utrolige skuddvekslinger. Skuddvekslinger der jeg skyter lenge før den andre men allikevel taper. Det skjer GANSKE ofte og vi har samme våpen og perks osv. flere som opplever det? Jeg kommer heldigvis oftest ut på topp i slike dueller så jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva våpen liker dere best? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Eg merker ikke noe lagg verken på Online eller Singel, spiller på Xbox 360. Merket fint lite til bugs også, utenom leaderboards som teller 15 ganger mer kills enn man egentlig har. Mine stats 197-124=2000-1400 i følge leaderboards. Må få fikset det fort, irreterende. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) fuckings jævel som camper i one in the shamber på umulig sted. FAG Endret 10. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva våpen liker dere best? I og med at spillet har vært ute i litt over en dag så tror jeg ikke at noen har kommet til høyeste level og fått det beste våpenet enda. Håper jeg. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hva våpen liker dere best? Hvilket Jeg digger spillet, det eneste jeg synes er utrolig irriterende er at jeg ganske ofte taper helt utrolige skuddvekslinger. Skuddvekslinger der jeg skyter lenge før den andre men allikevel taper. Det skjer GANSKE ofte og vi har samme våpen og perks osv. flere som opplever det? Har jo vært slik i samtlige CoD spill. Endret 10. november 2010 av Northern Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe vis det er slik i samtlige cod spill så er det jo du som gjør noe galt Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hva hvilke våpen liker dere best? Måtte bare. On topic: RPK, fordi den er feit. Men stusser på at den (i følge et damage chart jeg så på) skal være noe svakere enn alle de andre LMGene, samt AK47. Med tanke på at den bruker nøyaktig samme ammunisjon som AK47 burde i allefall skaden være den samme? Greit at det skal være balansert, men syntes det var skikkelig snodig. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe vis det er slik i samtlige cod spill så er det jo du som gjør noe galt Eehm, nei. Er en bug de tydeligvis ikke har tatt bryet til å fjerne. Noen kaller det lagg, andre sier hit-detection bug. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 sitter å spiller single player nå, tror det er den beste singel playern jeg har spilt på lenge : D Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Oh my fuckin' gaaad! ALDRI MEIR LEFDAL! Forhåndsbestilte spelet, men neida - dei har faen meg ikkje fått det Alle butikker skal ha fått det til releasedato. Jeg fikk PLENTY til min butikk ihvertfall Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som i det heletatt får spilt multiplayer gjennom Steam? Har ikke kommet meg inn siden kl 15.00 i dag jeg :S Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Driver å veksler mellom Famas og den startrifla (M14 eller hva den heter, den med burst). De andre assault riflene har virkelig ikke vært noe for meg. Gleder meg til AUG og sånt lengre opp i rankene. Olympia og Spas er btw veldig artige å spille med, shotguns er undervurdert! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 AK74U var veldig grei synes jeg. Litt stress på lengre avstander, da du må spille mer CS 1.6-stil for å treffe, men bortsett fra det var den nydelig. Rexlex sight og ingenting mer. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Dårligere SP er det lenge siden jeg har spilt... Om ikke det værste. Elendig AI, lite imponerende grafikk (elendig faktisk, værre enn CoD 4. Bedre AA i Mario 64), fienden løper rundt som kaniner, fiender har kun ett mål og det er meg (eller deg når du spiller. Og de kan skyte med 100% treffsikkerhet gjennom tykk røyk), lite involverende og ingenting som fremhever høyere puls. Får heller ikke noe særlig Vietnam/kalde krigen feeling. Også for mye HUD på Veteran... Største skuffelsen noen sinne... Kommer til å spille en del MP da. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hjelper cg_drawfps 1 mye for dere? her ble det mye mer smootch! =) Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg har et liv, jeg spiller Call of duty Black ops. Kan jeg bruke det når kjærsten spør hvorfor jeg ikke er på msn? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 JEG KLIKKER! Først var jeg rank 25, så plutselig var jeg rank 22. Og nå var jeg rank 23, og plutselig er jeg 21 igjen. HVA SKJER? Jeg mister rankene mine, og det er ofte jeg ser jeg får en ''achievment'' som jeg allerede har fått før. Det her irriterer meg SYKT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå