Totenkopf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det noen andre på PS3 som sliter med at koden til zombiemapsa som kommer med Hardened Edition ikke fungerer? Hadde null probelemer med den andre koden (Avatar out for Home). Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Prøver å få avbestilt min ordre hos absoluttspill.no, men de svarer ikke på mail Har stått "Venter på varer" de siste dagene nå. De har ikke engang blitt sendt.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sånn går det når man prøver å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Prøver å få avbestilt min ordre hos absoluttspill.no, men de svarer ikke på mail Har stått "Venter på varer" de siste dagene nå. De har ikke engang blitt sendt.. Har de ikke noe telefon? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har ingen mappe som heter Resources! Hva har skjedd? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Prøver å få avbestilt min ordre hos absoluttspill.no, men de svarer ikke på mail Har stått "Venter på varer" de siste dagene nå. De har ikke engang blitt sendt.. Hmm husker det krølla seg med dem når bfbc2 kom ut også.. De sa de beklager blablablabla, men nå som jeg ser de gjør sånn igjen (spesielt det med å ikke svare på epost, noe de til vanlig gjør) , så holder jeg meg unna. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hmm. Fant heller ingen måte å kontakte de via telefon. Havner pakken på postkontoret en gang i nærmeste fremtid, så har jeg ikke mye lyst til å betale. Vurderer å ta sjansen, å bestille fra komplett.no nå, for de har spillet på lager. Satser på at de svarer Endret 10. november 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Singleplayer mode var veldig skuffende, hakkete og grafikken var ikke av det beste heller. Virker som multiplayer mode'n er nede, får ''This game is currently unavailable'' error når jeg prøver. Virker som spillet er dårlig optimalisert igrunn. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skal spille dette spillet til crysis 2 kommer:) Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Singleplayer mode var veldig skuffende, hakkete og grafikken var ikke av det beste heller. Hva synes du om historien da? Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hm, det er ikke bare jeg som får rar FPS lag sant? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hm, det er ikke bare jeg som får rar FPS lag sant? Nop, har samme problemet sjøl, lagger nesten uansett kor eg befinner meg (Singleplayer) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 40 fps? Får ikke jeg minst 60-100 spiller ikke jeg dette lenge.. Men har selv i5 750 @ 2.7 GHz og 480, så håper det kjører bra. Huff, du er en av de ja =P Når du vil kjøre fraps mens du spiller er høy fps veldig greit, da den synker så snart du begynner å filme. Aah, den støtter jeg ^^ Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvilke killstreaks er å foretrekke da? Skal låse opp noen nå tenker jeg... Lenke til kommentar
Liten Viking Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Back ops Faens til campere. Har aldri opplevd så mye camping. Og de lydene han karen kommer med Samt lydene fra tog,raketter osv på banene. Mye kan gjøres bedre i det spillet her. Xbox360. Veldig enig.. Camping og RC bilen kommer til å bli et stort problem i dette spillet også Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvilke killstreaks er å foretrekke da? Skal låse opp noen nå tenker jeg... Mortar er hvertfall helt ubrukelig i TDM. Cobra goes along way siden ingen gidder skyte det ned. Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er det noen andre på PS3 som sliter med at koden til zombiemapsa som kommer med Hardened Edition ikke fungerer? Hadde null probelemer med den andre koden (Avatar out for Home). skal med koder da jukse? Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Grunnen til at COD2 er det beste COD spillet hittil er jo fordi killstreaks ikke var en del av spillet. Nå har ikke jeg spilt BO, men flamethrower osv høres hjernedødt ut. cod 2 blir ikke det litt feil? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hva blir feil med CoD 2? Beste CoD spillet for min del. CoD er også genialt ^^ Edit: Kodene er vel unlock koder? Og lær deg å bruke Rediger! Endret 10. november 2010 av Northern Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvilke killstreaks er å foretrekke da? Skal låse opp noen nå tenker jeg... Akkurat nå så er nok counter spy plane gull verdt for laget siden alle spammer spy plane. Mortar team er kanskje også bra. Hvis du vil ha høye killstreaks så sier jeg nok at du tar hundene, de er så sinnsykt op. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå