Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er klar over at Blu ray er et lagringsmedium og ikke et grafikkort?

 

Du er klar over at utviklerne sliter med å få plass til allt på xbox 360 pga dvd formatet og dens 9gb. Ting må komprimeres og kuttes her og der. Grafikort? Hva er det du snakker om. Handler ikke bare om grafikkort.

 

Er ingen hemmelighet at ps3 ekslusive spill ser mye bedre ut en 360 spilla.

Lenke til kommentar

Enlighten me! (Jada, wager, rc-bil et par nye perks, noen som kommer tilbake fra tidligere spill, ny tidsperiode... Men se på hva CoD gjorde, også fikk man en expansionpack dit. Så fikk man CoD2, som ikke heeelt klarte å fornye det som man skulle, men som ble ok++. Så kom CoD: MW som ble en ny benchmark, men etter det... MW2 var jo et pusset MW... WaW var som en expansion til MW, BO... vel, jeg kan ikke si at jeg ser noe som gjør at dette MÅ kjøpes fordi det revolusjonerer FPS opplevelsen).

 

Jeg kjøpte alle spillene (opptil flere ganger) før MW2... MW2 kjøpte jeg ikke, og ikke skal jeg kjøpe dette heller, mye kunne likesågodt blitt utgitt i en exp.pack.

Lenke til kommentar

det som gjør cod til cod må de jo ikke forandre så mye på, det er meningen at alle spillene skal være cod spill, og ikke helt nye spill. så noe vil de vel alltids ligne på tidligere spill.

 

jeg synes create-a-class i spillet så veldig bra ut, med character customization (ikke at jeg bryr meg sånn veldig i dette, men likevel), bedre perk-system, bedre secondary weapons (ikke noe shotgun akimbo bs), og nytt equipment. våpenene ser også greie ut, av det jeg har sett. mangler bare at det er mange gode maps, og at det finnes en promod-gametype, for klanspilling, så tror jeg dette blir mye moro :)

Lenke til kommentar

Du er klar over at Blu ray er et lagringsmedium og ikke et grafikkort?

 

Du er klar over at utviklerne sliter med å få plass til allt på xbox 360 pga dvd formatet og dens 9gb. Ting må komprimeres og kuttes her og der. Grafikort? Hva er det du snakker om. Handler ikke bare om grafikkort.

 

Er ingen hemmelighet at ps3 ekslusive spill ser mye bedre ut en 360 spilla.

 

Selvfølgelig ser eksklusive spill laget til en konsoll bedre ut en multiplatform.

Og ja jeg er enig at Uncharted 2 og KZ3 ser bedre ut enn det du finner på Xbox. De er tross alt optimalisert til konsollen. Du er forhåpentligvis også klar over at 90% av multiplatform spill ser bedre ut og flyter bedre på xbox 360? Nytter ikke med uendelig lagringsplass når konsollene ikke klarer å rendre dataene bra nok i 60FPS uansett.

Lenke til kommentar

For all del, men om man skal snakke på å ligne, så minner ikke MW meg videre mye om CoD, UO eller CoD2. Nå er det om å gjøre å ha ting som minner mest om MW, men jeg vil ikke ha noe som er nærmest helt likt. Man klarte å føre med seg CoD-essensen fra CoD 2 til MW, så hvorfor skulle man ikke klare å gjøre det selvom man faktisk forandrer litt mer. Jeg er ikke interessert i å kjøpe et nytt spill vært år som ligner på spillet som ble utgitt året før fordi det er 2-3 nye våpen, 1-2 nye gametypes, nye maps, noen endrede perks og pittelitt oppusset grafikk. Men unntak av grafikken så klarte de faktisk å lage det i en exp.pack til 199kr i 2004, jeg fatter ikke at det ikke skal være mulig i dag.

Lenke til kommentar

Du er klar over at Blu ray er et lagringsmedium og ikke et grafikkort?

 

Du er klar over at utviklerne sliter med å få plass til allt på xbox 360 pga dvd formatet og dens 9gb. Ting må komprimeres og kuttes her og der. Grafikort? Hva er det du snakker om. Handler ikke bare om grafikkort.

 

Er ingen hemmelighet at ps3 ekslusive spill ser mye bedre ut en 360 spilla.

 

Selvfølgelig ser eksklusive spill laget til en konsoll bedre ut en multiplatform.

Og ja jeg er enig at Uncharted 2 og KZ3 ser bedre ut enn det du finner på Xbox. De er tross alt optimalisert til konsollen. Du er forhåpentligvis også klar over at 90% av multiplatform spill ser bedre ut og flyter bedre på xbox 360? Nytter ikke med uendelig lagringsplass når konsollene ikke klarer å rendre dataene bra nok i 60FPS uansett.

er ikke grunnen til at de funker bedre på xbox det at de blir laget for xbox, og portet til ps3?

Lenke til kommentar

de kan vel få mer innhold i spillet med bedre lagringsplass, bedre textures og slikt? selv om grafikkortet i 360en sikkert er pushet til grensen nå, etter 5 år, så de kan vel ikke gjøre spillet så veldig mye bedre?

 

Ikke si det, se hva de har fått til PS2. Ganske utrolig egentlig :)

 

Men litt OT!

Tror jeg kommer til å kjøpe dette, sikkert ikke dagen det kommer ut og helt sikkert ikke hardened edition. Egentlig det viktigste er at det ikke ødelegger rytmen jeg har med skole og fritid :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...