Slitenkæll Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Den som kom med forslag som Rc bil og flamehrower må ha vært dritings. Samme kar kom nok med svalestup forslaget. Mest ubrukelige funksjonen ever. Jobber enda med å klare å headbutte noen i final killcam. Edit: Må ikke glemme Balisticknife setupen. Også kalt Commando i MW2. Hehe ja, hadde håpet vi var kvitt commando opplegget men det var vist vi ikke. Endret 10. november 2010 av Major hardon Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Oppe i lvl 32 eller noe nå, og foreløpig synes jeg spillet virker mye mer balansert enn tidligere. Det er tilsynelatende mye vanskeligere å få en skikkelig lang killstreak i BO enn i MW2 pga. spawn systemet som gjør deg mye mer sårbar enn i MW2. Ikke har jeg sett at noen av killstreakene har vært så fryktelig OP heller. Synes det er mye mindre av den random døinga som det var i MW2 der du plutselig bare døde av ett eller annet fjas du aldri så hvor kom fra. Skal dog bli spennende å se hvordan det blir når folk begynner å bli lvl 50 og unlocke alt mulig slags faenskap Lenke til kommentar
galskab Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt spillet billigst som digital nedlastning? :] Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 http://www.direct2drive.com/2/9853/product/Buy-Call-of-Duty%C2%AE:-Black-Ops-Download?hph Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Selv synst jeg RC bilen er litt for bra. Det er 90% garantert kill Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta Haha, førstegang jeg testet den sprengte jeg meg selv i lufta selv. Trykte rett på fire når jeg starta rc bilen. Men foretrekker heller spy planes Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta Om du spiller en god del, så lærer du deg så å si hvor det oftest er folk på banene. Er ikke så lurt å kjøre til gjemte plasser liksom Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta Om du spiller en god del, så lærer du deg så å si hvor det oftest er folk på banene. Er ikke så lurt å kjøre til gjemte plasser liksom Eller bare spille på servere uten alt dette tullet, det handlet faktisk om og skyte hverandre og ikke flambere hverandre eller prøve og starte vm i Rc bil løp Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som vet hvilke porter som må åpnes for å ikke ha "strict NAT"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Et enkelt søk på youtube vil gi deg svaret. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hadde de ikke hatt elendig signal, hadde billøp vært dritfet. Noe teit er, da jeg stiller på grafikk ingame (SP), blir alt gult.. ble vanlig etter en stund, men var noe irriterende. Og det er trolig FPS limit på 91 fps, får det stabilt. Er det ikke limita, hopper den som oftest veggimellom utenfor cutscener. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Herrejesus... Så den første hacken allerede i dag :/ MEN!!! Bare å bytte server da Dedicated servers... Er det bare jeg som synes dette ligner sært mye på CS? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta Om du spiller en god del, så lærer du deg så å si hvor det oftest er folk på banene. Er ikke så lurt å kjøre til gjemte plasser liksom Eller bare spille på servere uten alt dette tullet, det handlet faktisk om og skyte hverandre og ikke flambere hverandre eller prøve og starte vm i Rc bil løp Vær litt saklig da. Killstreaks er en del av spillet, samme som å skyte hverandre er en del av spillet. Jeg bruker begge de sidene her, og liker det bes sånn. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som vet hvilke porter som må åpnes for å ikke ha "strict NAT"? http://www.google.no/search?q=call+of+duty+black+ops+nat+strict+open&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a Noe sånt. Var mest MW2 den fant, men sikkert samme metoden. Hehe, jeg føler jeg får de 10% isåfall.. Flere ganger nå at jeg har rota meg bort i en kjeller og to. Driver å kjører febrilsk rundt for å finne noen å drepe. Så innser jeg at det ikke er noen der og bare sprenger meg i lufta Om du spiller en god del, så lærer du deg så å si hvor det oftest er folk på banene. Er ikke så lurt å kjøre til gjemte plasser liksom Eller bare spille på servere uten alt dette tullet, det handlet faktisk om og skyte hverandre og ikke flambere hverandre eller prøve og starte vm i Rc bil løp Vær litt saklig da. Killstreaks er en del av spillet, samme som å skyte hverandre er en del av spillet. Jeg bruker begge de sidene her, og liker det bes sånn. Nuke er en del av MW2.. skjønner ikke hvorfor folk blir så sure da folk booster for å nå den kjapt.. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Oh my fuckin' gaaad! ALDRI MEIR LEFDAL! Forhåndsbestilte spelet, men neida - dei har faen meg ikkje fått det Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan oppsett har dere for og dra black ops bra/max ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan oppsett har dere for og dra black ops bra/max ? 8500@4ghz, 4gb , 9800GTX+. Går forholdsvis ok på 1920x1080 uten AF, kunne godt hatt noen fps ekstra å gå på :-) Er nok skjermkortet som er det store ankepunktet, stusser litt og bestille opp et gtx 460 768mb idag :-) Lenke til kommentar
pxK Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Meh, får ikke spilt lenger. Steam krasjer hver gang jeg prøver å connecte til en server, som får black ops til slutte å fungere. ++ Det tar cirka 1 til 2 minutter å koble til en server. Noen andre med samme problemer? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan oppsett har dere for og dra black ops bra/max ? Core i7 920, 6gb ram, GTX 275. Alt på fullt (16xAA, maks AF, texture: extra) i 1680x1050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå