TheCatIsALie Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kan en eneste person si dette spillet var kjempe gøy og uten feil? Gøy å spamme F5 og se alle klagene som kommer hit Så du koser deg ved å lese folk som klager på spillet? Du har jo vært negativ fra starten av så det er jo ikke noe bombe Vil ikke kalle det negativ. Heller skeptisk. Og ja, koser meg. Og til h*n andre: Nei, så å si alle spill har feil, men på dette klager mange over dårlig framerate, noe som jeg ser på som ganske "alvorlig". Lenke til kommentar
Ijurichi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Bare jeg som syntes Singleplayer var kjedelig??? Er det noen snike oppdrag der så jeg kanskje gidder og fullføre den i dag?? Mutliplayern og resten syntes jeg hvertfall var bra nok for meg. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kan en eneste person si dette spillet var kjempe gøy og uten feil? Gøy å spamme F5 og se alle klagene som kommer hit Så du koser deg ved å lese folk som klager på spillet? Du har jo vært negativ fra starten av så det er jo ikke noe bombe Vil ikke kalle det negativ. Heller skeptisk. Og ja, koser meg. Og til h*n andre: Nei, så å si alle spill har feil, men på dette klager mange over dårlig framerate, noe som jeg ser på som ganske "alvorlig". Må si det er VELDIG spesielt hvis du koser deg. Tror du må finne deg noe annet å gjøre på. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 At jeg koser meg fordi et overhypa spill ikke funker så godt i starten som flere hadde trodd? Kos dere meg spillet, spill mye, for når neste spill i serien kommer dør nok dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kan en eneste person si dette spillet var kjempe gøy og uten feil? Gøy å spamme F5 og se alle klagene som kommer hit Så du koser deg ved å lese folk som klager på spillet? Du har jo vært negativ fra starten av så det er jo ikke noe bombe Vil ikke kalle det negativ. Heller skeptisk. Og ja, koser meg. Og til h*n andre: Nei, så å si alle spill har feil, men på dette klager mange over dårlig framerate, noe som jeg ser på som ganske "alvorlig". Må si det er VELDIG spesielt hvis du koser deg. Tror du må finne deg noe annet å gjøre på. haha! Tror nok når folk klager over frameraten at det er serverlag som er problemet, ettersom jeg ikke har hørt om noen som sliter med problemmet på SP. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den er oppe nå. Vært full i 4 timer. 1.srgaming.com [NOR] Demolition se om du finner den i server browseren. Har satt på farger på den så den skal vær lettere å finne. I hvilket land er servern lokalisert? Blir lettere å leite.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvordan funker Black Ops nå, for de som ikke er på skolen? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Angrer litt på at jeg spilte igjennom det på Xbox 360. Opplevelsen hadde vært 10x bedre på PC. Men å vente så lenge gadd jeg ikke. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Konsoll gamere skulle hatt egen forum, finnes vel sub-forum for PS3 og XboX, kanskje holde seg der og lage lol tråd om BO til konsoll Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spillet mitt blinker mellom farger og svarthvitt med bare nametagsa i farger. Kanskje jeg må oppdatere driver, så det hadde kommet nye for et par uker siden.. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som vet hvor man får kjøpt spillet billigst som digital nedlastning? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jevrio; virker som du er super ivrig etter oppmerksomhet. For å svare deg på spørsmålet ditt, jeg syns dette spillet var kjempe og uten feil. Jeg er en casual FPS spiller, og hadde det utrolig gøy i MW2, og har det allerede kjempe gøy i Black Ops Vegiboy; jeg har brukt gamesplanet.com, og de bruker å være blant de billigste. ALtså du får det stort sett ikke noe billigere en prisen der. Kanskje 1-4 pund Endret 10. november 2010 av Solsviken 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den er oppe nå. Vært full i 4 timer. 1.srgaming.com [NOR] Demolition se om du finner den i server browseren. Har satt på farger på den så den skal vær lettere å finne. I hvilket land er servern lokalisert? Blir lettere å leite.. Danmark. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Den er oppe nå. Vært full i 4 timer. 1.srgaming.com [NOR] Demolition se om du finner den i server browseren. Har satt på farger på den så den skal vær lettere å finne. I hvilket land er servern lokalisert? Blir lettere å leite.. Danmark. Og den er selfølgelig ranked? Finner den ikke Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 ranked ja. Rart. Samme som meg med andre ord. Håper virkelig de finner en løsning på dette snarest. Kjipt å ikke få spille på sin egen server.. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 ranked ja. Rart. Samme som meg med andre ord. Håper virkelig de finner en løsning på dette snarest. Kjipt å ikke få spille på sin egen server.. Ja.. Merkelig at de ikke har lagt med "add server" i favorites! Er du med på en wager match da? ;D Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jevrio; virker som du er super ivrig etter oppmerksomhet. For å svare deg på spørsmålet ditt, jeg syns dette spillet var kjempe og uten feil. Jeg er en casual FPS spiller, og hadde det utrolig gøy i MW2, og har det allerede kjempe gøy i Black Ops Vegiboy; jeg har brukt gamesplanet.com, og de bruker å være blant de billigste. ALtså du får det stort sett ikke noe billigere en prisen der. Kanskje 1-4 pund Skulle akkurat til å skrive det samme, at han virker oppmerksomhetssyk Og det er ikke for å være stygg men når man leser alle innleggene osv så er det ikke så vanskelig å skjønne. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som er litt oppe i rank og har funnet et våpen de liker spesielt? ^^ Selv gleder jeg meg til å prøve ak74u! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er med etter 16:00 Sitter på jobb. Litt kjipt å spille her Sitter bare å tester ut nå i matpausen. Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen som er litt oppe i rank og har funnet et våpen de liker spesielt? ^^ Selv gleder jeg meg til å prøve ak74u! Famas er alright, og fn fal (semi). Crossbowen er også morro, men vanskelig ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå