Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEPP!!!!!!!!! GUNGAME FOR FAEN, JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du sier det som du aldri har spilt det før.. kan si deg det ble oppfunnet lenge før de begynte å lage CoD Black Ops..

Har ikke jeg spilt det før? Hva faen vet du om det da? Har spillt gungame på Counter Strike i 3-4 år?

Sier det hørtes ut som det, ikke at du nødvendig vis ikke har spilt før.

Flere tror det er noe helt nytt awesome de just har lagd, men du er heldigvis ikke en av dem da :thumbup:

@itzTheTruth: fnesfbesiubesuigfba

Lenke til kommentar

Over halvparten her skriver:

XX kb/s.

Dette kunne vært riktig, men er i deres tilfelle ikke det.

Det er XX KB/s.

B = Byte

b = bit

Jeg er ikke pirkete, det blir bare feil.

-----------------------------------------------------

Blir gøy i morra, masse zombie mode :D Kanskje wanger saken om funker på lan.

Vet du selv hva du skriver? kb/s er faktisk helt greit og skrive: kilobit per sekund.

Man kan også skrive kB/s som betyr kiloByte per sekund. Så lenge man vet hva forskjellen på disse er så er det jo bare å bruke riktig størrelse.

Det blir dog helt latterlig at du prøver å pirke på noen andre og samtidig ikke vet hva en stor K betyr. Det betyr absolutt ikke kilo. (I de fleste sammenhenger vil det bety kelvin, en temperaturenhet)

• Liker 7
Lenke til kommentar

Synes det sitter en camper bak hvert hjørne jeg.

Det som irriterer meg litt er hvor jeg starter på respawn. Hender at jeg startet på stedet hvor jeg døde eller at jeg faktisk starter sammen med motstandern, altså i basen dems. Synes dette er litt merkelig da det ødelegger en del. Det skjer ikke hver kamp, men for ofte!

Lenke til kommentar

Over halvparten her skriver:

XX kb/s.

Dette kunne vært riktig, men er i deres tilfelle ikke det.

Det er XX KB/s.

B = Byte

b = bit

Jeg er ikke pirkete, det blir bare feil.

-----------------------------------------------------

Blir gøy i morra, masse zombie mode :D Kanskje wanger saken om funker på lan.

Vet du selv hva du skriver? kb/s er faktisk helt greit og skrive: kilobit per sekund.

Man kan også skrive kB/s som betyr kiloByte per sekund. Så lenge man vet hva forskjellen på disse er så er det jo bare å bruke riktig størrelse.

Det blir dog helt latterlig at du prøver å pirke på noen andre og samtidig ikke vet hva en stor K betyr. Det betyr absolutt ikke kilo. (I de fleste sammenhenger vil det bety kelvin, en temperaturenhet)

Ja, man kan også skrive kB, men det er "b" jeg klager på.

http://lyberty.com/encyc/articles/kb_kilobytes.html

Lenke til kommentar

Spilte en runde nå, Helt uten lagg så spillet var faktisk artig for en gangs skyld :D Lenge siden jeg har hatt en så god følelse av et spill :p

Mens jeg poster så har jeg to spørsmål:

1. Ganske OT men uansett, jeg skal kjøpe meg en ny prosessor for den jeg har nå vil ikke kjøpre Black ops helt sånn som jeg vil ha det så hvordan skal jeg kjøpe? Ikke for dyrt, helst over 2 kjerner.

2. Hvordan bruker/aktiverer jeg Theater mode? Spilte en fet match er nå nettopp men neida den ble ikke recorda.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jaok, nå funka det med kommandoen for å installere spillet fra start - run.

(hadde glemt - foran install... Jeje)

Men får feilmeldingen: The Steam servers are currently too busy to handle your request, Please try again in a few minutes.

Så starter den å laste ned fra nettet like forbannet. Da gjør jeg som jeg sa istad, lar den laste ned til imorra så er den vel ferdig...

Litt frustrerende dette ja..

This. Hva FAEN er poenget med disk når det ikke går an å installere? Steam-serverne har vært for opptatte helt siden jeg slutta på jobb. Dette er fullstendig uholdbart og utrolig uproft.

Edit: Den samme feilmeldinga kommer selv om jeg plugger ut internett, så det har tydeligvis ikke en dritt med serverne dems, men en bug i installasjonen eller Steam.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Pga lag og sånt så er det best og bare spille igjennom campaignen nå de første dagene, så er det iallefall gjort.

Snart ferdig, sliter litt med gebrokken russisk engelsk så får ikke med meg hele historien, teksting hadde ikke vært feil!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Pga lag og sånt så er det best og bare spille igjennom campaignen nå de første dagene, så er det iallefall gjort.

Snart ferdig, sliter litt med gebrokken russisk engelsk så får ikke med meg hele historien, teksting hadde ikke vært feil!

Du kan skru på teksting under options ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...