TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Over halvparten her skriver: XX kb/s. Dette kunne vært riktig, men er i deres tilfelle ikke det. Det er XX KB/s. B = Byte b = bit Jeg er ikke pirkete, det blir bare feil. ----------------------------------------------------- Blir gøy i morra, masse zombie mode Kanskje wanger saken om funker på lan. Beklager, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Neivel. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvor langt må man komme seg for å få gungame? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Om du bestilte det i går, så kommer det jo ikke på en dag da. Litt må du også tenke Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvor langt må man komme seg for å få gungame? Ikke veldig langt. Var blandt de første spillene jeg spilte. Tror jeg var i lvl 7 eller noe Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvor finner jeg gungame? og hva hetern i spillet? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dere som har hatt muligheten til å spille; Hvordan har opplevelsen vært i forhold til våpen, campere, og noobs generelt? Er det fortsatt våpen som har godt overtak med tanke på kraft. Er vel enkelte våpen som er meget overpowered? Noobs: Flust, men man merker veldig lite av det. Noobtube er så godt som fjerna, da du i stor grad er nødt til å gå inn for det selv. Du må også kjøpe det til hver våpen, noe som frister lite da den er veldig nerfa i helheten. Våpen: Virker veldig balansert, noen våpen har bortimot null recoil imens andre har insane mye. Godt mulig det bare er meg though. Campere: Veldig lite, men folk kan ikke kartene enda. Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jaok, nå funka det med kommandoen for å installere spillet fra start - run. (hadde glemt - foran install... Jeje) Men får feilmeldingen: The Steam servers are currently too busy to handle your request, Please try again in a few minutes. Så starter den å laste ned fra nettet like forbannet. Da gjør jeg som jeg sa istad, lar den laste ned til imorra så er den vel ferdig... Litt frustrerende dette ja.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette er den beste dagen på lenge :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 JEPP!!!!!!!!! GUNGAME FOR FAEN, JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvor finner jeg den? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Der du velger play online elns skit, så kan du velge mellom fire ting, en av de er wager matches. Det er før du velger liksom gamemodes. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Noen av dere som spiller pc som lagger uansett graphix? Det er den samme laggen på aller dårligste som aller beste grafikken... Noen som har en løsning på laggen? Flere av kameratene mine som spille laggfritt Endret 9. november 2010 av Manken Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 noen som har en liste over nytting configs, og server commands? lagger en del til meg og, er slik at av og til henger det seg i 1 sekund. er det forresten ikke mulig å kjøre flere gamemodes på samme rankede server? slik at en runde er TDM, og den neste kan bli ctf. eneste måten å få det til på er vel team tactical, men den har jo ikke alle gamemodene? noen som vet? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen av dere som spiller pc som lagger uansett graphix? Det er den samme laggen på aller dårligste som aller beste grafikken... Noen som har en løsning på laggen? Flere av kameratene mine som spille laggfritt Jeg sliter også med lag, noen av kameratene mine gjør det også, andre ikke... Har prøvt bortimot alt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 JEPP!!!!!!!!! GUNGAME FOR FAEN, JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du sier det som du aldri har spilt det før.. kan si deg det ble oppfunnet lenge før de begynte å lage CoD Black Ops.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Damn, black ops var fett! Også deilig at de har gjort så tactical insertion ikke virker på free for all. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) JEPP!!!!!!!!! GUNGAME FOR FAEN, JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du sier det som du aldri har spilt det før.. kan si deg det ble oppfunnet lenge før de begynte å lage CoD Black Ops.. Har ikke jeg spilt det før? Hva faen vet du om det da? Har spillt gungame på Counter Strike i 3-4 år? Endret 9. november 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Damn, black ops var fett! Også deilig at de har gjort så tactical insertion ikke virker på free for all. Ja, blir deilig å slippe de booster nubene Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Friends greia funker vel ikke? eller invite friends? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 JEPP!!!!!!!!! GUNGAME FOR FAEN, JAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du sier det som du aldri har spilt det før.. kan si deg det ble oppfunnet lenge før de begynte å lage CoD Black Ops.. Har ikke jeg spilt det før? Hva faen vet du om det da? Har spillt gungame på Counter Strike i 3-4 år? Åjda, Jevrio. Spillet er utrolig underholdende, og utrolig velbalansert! Dette var verdt ventetiden! For øyeblikket er min go-to class Famas w/ Dual mags og Suppressor (Varierer i Camo, men er glad i Red) M72 LAW (Pga det er en anti-air class) Semtex Decoy Motion Sensor Ghost Warlord Ninja Spillet lever foreløpig opp til forventningene mine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå