Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Stopping Power er fjerna ftw. Marathon er ikke uendelig sprint ftw. :D

Og gungame blir nok noe jeg kommer til å tilbringe timer i. :D

 

Btw, tror vi vil se mye av dette setupet: Scavenger, SoH og Ninja.

 

Liste over perks:

 

Tier 1:

Lightweight

Scavenger

Ghost (Cold-blooded/UAV Jammer)

Flak Jaket (har samme funksjon som Blast Sheild)

Hardline

 

Tier 2:

Hardened (samme funksjon som FMJ/Deep Inpact)

Scout (samme funksjon som Steady Aim Pro/Iron Lungs)

Steady Aim

Sleight of Hand

Warlord (samme funksjon som Bling)

 

Tier 3:

Marathon (ikke uendelig sprint)

Ninja

Second Chance (samme funksjon som Final Stand)

Hacker (samme funksjon som Sit Rep/Bomb Squad)

Tactical Mask (gjør deg immun mot flash- og gassgranater. Stun er usikkert)

Killstreaks:

3: UAV

3: RC XD

4: Counter Spy Plane ($1600)

4: Sam Turret ($1600)

5: Care Package

5: Napalm Strike

6: Sentry Gun ($3200)

6: Mortar Team

7: Attack Helicopter

7: Valkyrie Rockets ($4000)

8: BlackBird ($4500)

8: Rolling Thunder ($4500)

9: Chopper Gunner ($5000)

11: Attack Dogs ($6000)

11: Gunship ($6000)

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Dette ser ut til å bli helt vilt, og jeg liker det mer og mer. Likte commentaryen fra Hutch. Og liker at flere av "de store" på youtube faktisk ser ut til å elske spillet. Som å twitre om at det virker velbalansert, og alt virker veldig veldig lovende.

Hutch mente det ikke var fullt balansert da men :p (pirke pirke.)

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å bli helt vilt, og jeg liker det mer og mer. Likte commentaryen fra Hutch. Og liker at flere av "de store" på youtube faktisk ser ut til å elske spillet. Som å twitre om at det virker velbalansert, og alt virker veldig veldig lovende.

Hutch mente det ikke var fullt balansert da men :p (pirke pirke.)

 

Han mener det er mer balansert i BETA enn MW2 er i retail versjon. Da er det balansert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Dette ser ut til å bli helt vilt, og jeg liker det mer og mer. Likte commentaryen fra Hutch. Og liker at flere av "de store" på youtube faktisk ser ut til å elske spillet. Som å twitre om at det virker velbalansert, og alt virker veldig veldig lovende.

Hutch mente det ikke var fullt balansert da men :p (pirke pirke.)

 

Han mener det er mer balansert i BETA enn MW2 er i retail versjon. Da er det balansert.

MW2 va jo meget ubalansert (forsatt gøøøøøøy.) men han sa at betaen ikke var fullt så balansert men at det sikker blir det til selve spillet

Lenke til kommentar

Det vet jeg. Men sånn jeg forstår det han sier om BETAen og det han har sagt om MW2, så er dette mer balansert allerede. Men det virker som at dette ikke kommer til å bli like noobfriendly som MW2 var. Og liker at KDr står i scoreboard under og etter kampen. Kjekt for KD horer. Har aldri vært en KD hore, men nå har jeg begynt å bry meg litt. Selvom det er for seint til å dra den godt oppover :!:

Lenke til kommentar

veldig fine perks, kan jo faktisk sette opp forskjellige klasser nå. i mw2 var det alltid:

 

scavenger/marathon

stopping power

ninja

 

^på nesten alle klassene, fordi jeg ikke likte andre perks/ikke kunne bruke noe annet pga HBS og stopping power.

 

men skulle gjerne likt og sett flere videoer, på mw2's reveal var det fullt av videoer fra multiplayer etter eventet.

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å bli helt vilt, og jeg liker det mer og mer. Likte commentaryen fra Hutch. Og liker at flere av "de store" på youtube faktisk ser ut til å elske spillet. Som å twitre om at det virker velbalansert, og alt virker veldig veldig lovende.

Hutch mente det ikke var fullt balansert da men :p (pirke pirke.)

 

Han mener det er mer balansert i BETA enn MW2 er i retail versjon. Da er det balansert.

MW2 va jo meget ubalansert (forsatt gøøøøøøy.) men han sa at betaen ikke var fullt så balansert men at det sikker blir det til selve spillet

 

 

Det eneste hutch nevnte angående balansen var RC bilen som forøvrig virker OP når det ikke er timer på den.

Hutch er smart nok til å forstå at man ikke kan begynne å preike om balansen i spillet etter å ha prøvd det i to timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...