Karmany. Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Dette kan jeg venne meg til, sletter MW2 asap. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror jeg går å henger meg. 800 kb/s er latterlig. Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror jeg går å henger meg. 800 kb/s er latterlig. Med den farten rekker du jo å bli 18 år på nytt igjen faktisk Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bedre enn 10 kb/s... Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fra et annet forum. :!: I can't help but laugh after spending $60 for this crap, that it has such an enormous flaw. (if you're gonna bring up hardware, no I don't have a supercomputer and a 1tb connection, but it works for high detail on all other CoD games with 40-50ms and 80+ fps, so get over it) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 finner fortsatt ikke min egen server -.- latterlig 2 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke gi opp spillet ennå, gutta! At det er feil i slike store spill er vel ingen nyhet? Kommer nok updates og bugfixes som ordner opp i dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Og der var spillet avinstallert. Neste gang laster jeg heller ned Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det faktum at man kan spille med opp til 1600p res på PC vs 1080 res på PS3/Xbox 360 sier sitt. Er det ikke helst 720p man spiller i på PS3 og Xbox 360? Kommer kun på noen få småspill (f.eks. Geometry Wars) som kjører i 1080p, alt annen blir vel oppskalert. står 1080p bakpå spillet til ps3 hvertfall Du kan oppskalere til 1080p, native er 720p eller lavere. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ingen som kan hjelpe meg? er stuck på 60 kb/s her.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Ingen som kan hjelpe meg? er stuck på 60 kb/s her.. Jeg var nede i 100 kb/s så bare restarta jeg steam, nå har jeg konstant 800 kb/s. Forresten, for de som klager, så er det bare Treyarch som er utrolig late og gir ut spillet slik at vi finner bugsa og feilene slik at de deretter kan rette de opp igjen. Bare gi de noen dager, så skal det nok være bra. Dere husker vel BC2 på release? For en latterlig release det var. Endret 9. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 noen som vet noe om salgstall? hørte en sa at det var blitt solgt 18 millioner hittil, men vet ikke om det er sant. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kanke fikses du, med så stor trafikk på serverene er det lite å få gjort. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det var da som faen... Singelplayeren lagger ikke i det hele tatt etter at serverne ble åpnet igjen men multiplayeren lagger... + at jeg tror sprekker når en liten drittunge sier at spillet suger pga lagg... DET ER BARE NOEN FÅ TIMER SIDEN RELEASE SÅ FIXEN KOMMER SNART! Spillet i seg selv ruuuler! Enig:) grisemorro Det faktum at man kan spille med opp til 1600p res på PC vs 1080 res på PS3/Xbox 360 sier sitt. Er det ikke helst 720p man spiller i på PS3 og Xbox 360? Kommer kun på noen få småspill (f.eks. Geometry Wars) som kjører i 1080p, alt annen blir vel oppskalert. står 1080p bakpå spillet til ps3 hvertfall Du kan oppskalere til 1080p, native er 720p eller lavere. Sikker? så om jeg setter maskinen på 720p så vil den yte bedre? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 noen som vet noe om salgstall? hørte en sa at det var blitt solgt 18 millioner hittil, men vet ikke om det er sant. Vet ikke om ryktene jeg har hørt heller er sant. Det jeg har hørt: 14 millioner forhåndbestilte eksemplarer! Er dette sant, så er det faen ikke rart serverne går til helvete og litt til. 14 mill + alle som har kjøpt i butikker Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) noen som vet noe om salgstall? hørte en sa at det var blitt solgt 18 millioner hittil, men vet ikke om det er sant. Vet ikke om ryktene jeg har hørt heller er sant. Det jeg har hørt: 14 millioner forhåndbestilte eksemplarer! Er dette sant, så er det faen ikke rart serverne går til helvete og litt til. 14 mill + alle som har kjøpt i butikker Er faen av meg helt sjukt, tror det kommer til å selge mye bedre en mw2 Endret 9. november 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva skjer, når jeg installerte spillet i dag tidlig kunne jeg bruke cd. Så måtte jeg avinstallere spillet og skulle installere det på nytt, så må jeg laste det ned fra steam....hva skjer. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Føler meg rimelig trygg på at jeg skal vente noen dager for å se om dette blir en suksess eller fail. Lenke til kommentar
nems Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva skjer, når jeg installerte spillet i dag tidlig kunne jeg bruke cd. Så måtte jeg avinstallere spillet og skulle installere det på nytt, så må jeg laste det ned fra steam....hva skjer. Samma driten her. Får ikke installert det fra DVD no matter what. Er endel "løsninger" som flyter rundt, men ikke f om det funker for meg. Setter igang download og går å legger meg, er vel ferdig til imorra klokka 16 håper jeg, satser på det har kommet en ninjapatch også så det er spillbart.. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 bestilte black ops i går kveld fra Elkjip (elkjøp:S ) , fikk det ikke i dag! faen, skjer a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå