dysfunctional Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Virker som mange har problemer. Kanskje like greit at jeg ikke har kjøpt spillet enda? Tenker å kjøpe det til Xbox etterhvert når jeg får inn litt cash... 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) sitter og spiller nå, ikke noe lagg, kommer inn på i lobbyen med en gang et gjennomført spill . Dette er på ps3 Endret 9. november 2010 av Ownbeef 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 har ikke noen problemer med vanlige modes, men har litt lyst til å teste utt wager matches litt mer intensivt, så er litt kjipt at de undervurderte trafikken derifra eller noe. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Virker mer stabilt på konsoll en på PC etter det jeg har lest her i hvert fall. Men det forundret meg heller ikke. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Min bror har dette på PS3, og ikke merket noen problemer. Men mange av mine venner som har det på PC har møtt mange problemer... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) kommer fan meg ikke inn på noen fuckin games. alle servere jeg har prøvd å connecte har loadet drittregt. Og etter ca 5 min med loading, får jeg "failed to connect to host" elns. Skjer i både MP og zombimode (med noen kompiser) kan legge til at jeg loadet noe tregere enn "alle andre" i mw2 også..... noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Endret 9. november 2010 av -silenz- 1 Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Pc utgaven er ubrukelig, nesten værre optimalisert enn gta 4... 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Myeah, pc versjonen er jo litt ræv atm. Spillet er tho veldig gøy når det funker. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Pc utgaven er ubrukelig, nesten værre optimalisert enn gta 4... Hører om folk som stiller ned til 800*600 oppløsning, og likevel lagger det...Ikke bra på et FPS-spill. 1 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ufattelig gøyt spill, og trykker MoH langt ned i jørmen selv med crash, freez og lag. Stor fornøyd. Det er vell ingen som har noen løsninger på problemene? 1 Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 I svarte.. Nå er det ca. 1.7 millioner(1672679, for å være helt nøyaktig) folk online for COD:BO -Xbox 360... Tallet stiger hele tiden.. Stor mulighet for at det passerer 2 milioner utover kvelden. Helt sykt.. Venter i spenning på salgstall. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det abnormalt høye systemkrav på spillet? Går jo drit dårlig på pcen min! Laveste settings ser jo ut som cs1.6 Amd Athlon x2 5000+ 3,0 ghz 8800 GTS 320mb COD4 går jo med alt på max? 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Alt funker fint hos meg. Det lugger litt ja men det hadde jeg også regnet med. Eneste er at tittelen min med navnet bare er grå ingame når jeg aktiverer en killstreak. merkelig 1 Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 samma her 800x600 og alt på AV+ minimun sitter på medium bærbar 8600gt+i5 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 folk burde gå på steam forumet å lese tips for å få ting til å funke, hjalp for meg å sette steam på 1 core ihvertfall. null lagg 1 Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 For dere med CD som står fast under installasjon fordi steam vil laste ned hele spillet kan det løses på denne måten. Testet med godt resultat her for noen minutter siden. 1: åpne steam, gå til library/games. høyreklikk på black ops og velg delete local content. 2: Lukk steam og sørg for at prosessen er stanset i oppgavebehandling. 3: åpne "kjør" vinduet og paste inn følgende syntaks: "C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe" -install D: 4: Steam ber deg logge inn med brukernavn og passord igjen. Gjør dette. 5: Fullfør installasjonen som normalt. Nå vil den tvinges til å hente fra CD fremfor via internett. *Har du windows med 32bit skal du fjerne (x86) samt mellomrommet foran "(". *Har du em CD/DVD-stasjon med annen adresse enn D: skal du endre dette til korrekt bane. 1 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 fankeren.ingen black ops i postkassen i dag jaja får håpe at det kommer i morgen. får sette tilbake ølet i kjøleskapet til da men til dere som har fått spillet,er det bra? tenker på singel player delen. håper det er noe ala av cod 4. synes forsatt at cod 2 og 4 er de beste i serien 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 fankeren.ingen black ops i postkassen i dag jaja får håpe at det kommer i morgen. får sette tilbake ølet i kjøleskapet til da men til dere som har fått spillet,er det bra? tenker på singel player delen. håper det er noe ala av cod 4. synes forsatt at cod 2 og 4 er de beste i serien Cod4 er det beste i serien. <cod4 promod ftw. Synes black ops er en bedre utgave av Medal of honor Folk ingame raset når jeg kalte black ops for Moh Black ops er i allefall et friskt pust 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det var da som faen... Singelplayeren lagger ikke i det hele tatt etter at serverne ble åpnet igjen men multiplayeren lagger... + at jeg tror sprekker når en liten drittunge sier at spillet suger pga lagg... DET ER BARE NOEN FÅ TIMER SIDEN RELEASE SÅ FIXEN KOMMER SNART! Spillet i seg selv ruuuler! 2 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som har noen tips til å øke nedlastningshastigheten? Laster ned med rundt 0-100 KB/s, mens jeg vanligvis laster ned med rundt 1-2 mb/s. Laster ned fra Norge, og har satt internett hastigheten til DSL/Cable 2M, som jeg vil tro er nogenlunde hva jeg har. ( har ikke peil på internetthastigheter ). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå