kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mmm kunne trengt litt penger nå til dette spillet... Kjedelig når alle i klassen snakker om det og jeg ikke har det.. Be om forhåndsjulegave Har allerede brukt opp den på noe annet XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Andre som har problemer med første brettet ? Siterer andre som sliter med nøyaktig det samme "im having problems every time the btr blows up its sais your actions have killed your team itssss sooo anoying wats goin on! " When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed". Anyone else getting this problem? When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed". Anyone else getting this problem? Andre som har problemer med første brettet ? Siterer andre som sliter med nøyaktig det samme "im having problems every time the btr blows up its sais your actions have killed your team itssss sooo anoying wats goin on! " When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed". Anyone else getting this problem? When I am on the first mission after killing Castro I can not get past the BTR part of the mission. Whatever I do it says "my actions caused my team to be killed". Anyone else getting this problem? Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 hvordan i helvete inv jeg folk til game har det på steam btw. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Andre som har problemer med første brettet ? *masse quotes" nop er nok bare deg 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Datt serverene ned igjen? Får ikke opp noe på server browser, men om jeg prøver ranked match eller wager match så får jeg komme inn.. Selv om det alltid popper opp "Server is full" drit.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Andre som har problemer med første brettet ? *masse quotes" nop er nok bare deg lol omfg bamf takk for det ironiske svaret Imponerende at du fikk plass til hele hodet oppi ræva di, men kanskje på tide at du drar det ut nå Hvis du ikke har et konstruktivt svar på problemet så er det bare til å ligge unna Endret 9. november 2010 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Aaaa..dør så altfor ofte i SP nå....blir man skutt på så får man den monster pushbacken og man har ikke sjangs omtrent til å få skutt tilbake fordi siktet flyr alle veier. Dette er et altfor stor irritasjonsmoment for min del.! Er nå på første vietnam banen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har fortsatt problemet med at jeg ikke får innstallert fra disken... Hvis jeg skal installere fra steam tar dette 7-8 timer. Ergo, nei det gidder jeg ikke. Hvorfor har man disken med alt på, hvis man må laste ned via Steam? Noen har funnet en løsning man laster ned fra selve disken og ikke Steam? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det noen som får spilt? Fikk spilt en runde der alle hadde høy ping, også vil ikke server browseren finne servere lengre. ...... Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har fortsatt problemet med at jeg ikke får innstallert fra disken... Hvis jeg skal installere fra steam tar dette 7-8 timer. Ergo, nei det gidder jeg ikke. Hvorfor har man disken med alt på, hvis man må laste ned via Steam? Noen har funnet en løsning man laster ned fra selve disken og ikke Steam? Jeg sitter med samme forpulte faenskapen selv og får den IKKE til å installere fra DVD'n. Dette møter jeg på clean install: Der stanser den hos meg. Da ligger spillet i library på steam, men da ber den meg laste ned over 8GB med filer som jeg allerede har på DVD'n! flott... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) dæven, kommet hjem fra jobb, sittet å spillet mp straight nå, fra level 0-20, litt vondt i hodet nå og skal slappe av med ny episode av american dad, family guy og simpsons ;O når spillet ikke bugger, er cod black ops jævlig kult Endret 9. november 2010 av henrikrox Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) MÅ jeg oppdatere black ops før jeg kan spille det? har er endelig ferdig med innstallasjonen også sier den at jeg MÅ oppdatere og det tar enda 1time og 20min Og der fikk jeg melding om at steam serverene var for optatte til å ta hånd om min "request" Endret 9. november 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har fortsatt problemet med at jeg ikke får innstallert fra disken... Hvis jeg skal installere fra steam tar dette 7-8 timer. Ergo, nei det gidder jeg ikke. Hvorfor har man disken med alt på, hvis man må laste ned via Steam? Noen har funnet en løsning man laster ned fra selve disken og ikke Steam? Jeg sitter med samme forpulte faenskapen selv og får den IKKE til å installere fra DVD'n. Dette møter jeg på clean install: Der stanser den hos meg. Da ligger spillet i library på steam, men da ber den meg laste ned over 8GB med filer som jeg allerede har på DVD'n! flott... Eksakt(!) samme boks jeg også får opp. Jeg var på siste strek, men der stoppa det og ingenting mer skjedde... Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke får jeg "krysset ut" nedlastingen som foreslått over heller. Bare pauset den eller fortsatt igjen. Fikk da denne meldingen: Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kan dere ikke bare laste ned, det er 8 gigabyte, tok 20 min eller no for meg å laste ned shiten. tida dere bruker på å holde på å styre kunne jo sikkert spillet vært ferdig lasta ned 1 Lenke til kommentar
shauge Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har prøvd å installere flere ganger fra DVD, men den feiler hver gang med at steam serverene er "too busy" og da begynner den å laste ned de ørten GBene. Jeg forstår ikke logikken her, ikke rart serverene går ned. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Til meg gikk den knirkefritt forbi den der. Last ned bare om det er så store problemer. edit: får ikke spilt, så hjelper ikke så mye. Endret 9. november 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kan dere ikke bare laste ned, det er 8 gigabyte, tok 20 min eller no for meg å laste ned shiten. tida dere bruker på å holde på å styre kunne jo sikkert spillet vært ferdig lasta ned Ikke når man laster ned 200kb/s ? Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jævla morsomt å tro at alle sitter på store hastigheter, når noen av oss sitter på 2,2mb.. Da er 8GB mindre morsomt! Lenke til kommentar
shauge Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg skulle nok ha forhåndsbestilt fra en butikk som ikke var så påpasselig med å følge "reglene" til Activision eller forhåndsbestilt på Steam, de fikk lastet ned tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå