TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Elsker det. Kjeempemange gledet seg til å spille idag, men alle servere ser nesten ut til å lukte svidd.. Eid. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) ffs. er på 98 % downloaded fant jeg ut. MEN, der er jeg stuck. Klikker på "resume all" men skjer ingenting. Fortsetter å trykke i 2 min (ca 20 trykk), så står det "update" i 30 sek, uten att det skjer en jævla dritt. Etter rundt 30 sek, stopper det å update, og jeg må fortsette å spamme "resume all" Endret 10. november 2010 av Runar Fjernet store mengder smilefjes. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mmm kunne trengt litt penger nå til dette spillet... Kjedelig når alle i klassen snakker om det og jeg ikke har det.. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Sykt "bra"...Får ikke installert Black Ops fra DISK, fordi Steam-serverne er for opptatte...Tragisk Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 går det ikke og leie server fra et sted i Norge? ser at Danmark er det nærmeste. Noen som har litt info om dette, dette er for pc. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 DEEEER løsna det! smått syke 35 kb/s på ei linje jeg pleier å ha 500-600 kb/s downloadspeed på Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Cancel når det innstal vinduet dukker opp. Så fortsetter du bare innstalasjonen via cden. Se der ja takker EDIT: Holdt på lenge nå... Endret 9. november 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mmm kunne trengt litt penger nå til dette spillet... Kjedelig når alle i klassen snakker om det og jeg ikke har det.. stakkar, fikk nesten lyst til og kjøpe et til deg. Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvis jeg har installert spillet på en steam acc, kan jeg også gjøre det på flere? seff ikke spille samtidig Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå er det jo endelig lekket til PC (fungerende), hvorfor kjøpe? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fordi man ikke er tyv Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Mmm kunne trengt litt penger nå til dette spillet... Kjedelig når alle i klassen snakker om det og jeg ikke har det.. stakkar, fikk nesten lyst til og kjøpe et til deg. spesielt når jeg går i IKT klasse.. hvor ALLE er nerder.. XD Jevrio: Koster ingenting å ta sitt eget liv, hvorfor leve? Like logiskt. Skal sies at jeg muligens laster ned for å spille singelplayeren.. Men kjøpe skal jeg uansett gjøre Endret 9. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg føler med dere som må igjennom Steam for å installere/laste ned spillet... Tar 2 sek hvis man ikke har en forferdelig utdatert internettlinje så ser ikke noe stort problem i det hele. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Haha, kjempebra spill! Lo på slutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Endelig deilig å få spille ett godt balansert spill. Singelplayer har en bra og engasjerende historie. Litt problemer med serverne, men det går over etter noen dager. Spillet blir mest sannsynlig patchet snart pga. bugsene der noen har hardware problemer. Eneste jeg egentlig er misfornøyd med er mapet Nuketown, det er så lite at folk spawner overalt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fordi man ikke er tyv Handler ikke om å være tyv. Handler om å ikke støtte Activision. Men om det gjør meg til en tyv, så helt greit det. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg føler med dere som må igjennom Steam for å installere/laste ned spillet... Tar 2 sek hvis man ikke har en forferdelig utdatert internettlinje så ser ikke noe stort problem i det hele. har egentlig ei grei linje, men hjelper lite når steam servers er busy.... Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Første time på black ops. XD Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mmm kunne trengt litt penger nå til dette spillet... Kjedelig når alle i klassen snakker om det og jeg ikke har det.. Be om forhåndsjulegave Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Okei, nå ble jeg pissed her. Hele klassen dro til byen etter skolen for å hente BO. Ikke jeg, for jeg får ikke lov til å spille av mamma. -.- Men jeg får altså lov til å spille hos venner, men ikke hos meg selv! WTF? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå