dredg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 MW2 og WaW blir som smågutter å regne i forhold til MW1 og BO i mine øyne. Og BO har en mye mere balansert og litt mere nøktern MP mer i linje med MW1. I MW2 hadde de slengt på alt for mange ideer og nye konsepter som skadet opplevelsen i lengden, grunnet dårlig testing og balansering. Og jeg vil tro at andre, som meg, som forelsket seg i COD serien når MW1 kom vil like dette bedre enn MW2. 2 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei dette gidder jeg ikke.. Det var ett bra spill, men i mine øyne ser det ut som ett litt bedre Medal of Honor spill. Call of Duty og MW-følelsen er borte, mulig det er noe og sammenligne og kanskje noe er forbedret, men jeg merker betraktlig godt at det ikke er IW som har laget Black Ops. Dette var bare skuffende, grafikken var OK, jeg forventet fulle servere og lags den første dagen, men igjen så er var dette bare negativt imotsetning til de forventingene jeg hadde stilt meg. Jeg er å bli sett i MW2kampene. - Snapshoot out! Å trykke på "singleplayer" knappen gidder du ikke? Singleplayeren var jo faktisk ganske bra. Ja, det er treyach, og nei, desverre ingen krefer sutherland, men det funket. Når det gjelder MP.. greit du ikke liker det, kommer sikkert ikke jeg heller til å gjøre, men å gå tilbake til MW2 virker helt på huet. Så hva forventer du at jeg skal gjøre da? Sitte å spille ett spill jeg er totalt misfornøyd med og rope hurra? Dette var bare ikke det jeg forventet meg og er misfornøyd.. Eneste du klagde på i posten din, var multiplayeren såvidt jeg så. Den er IKKE hele spillet. Om du liker grafikken eller ei, driter jeg i, men om du sier spillet er dårlig uten å ha prøvd singleplayer, synes jeg virkelig ikke synd på deg. 2 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 "Steam servers are currently to busy to handle your request" FFFFUUUUUU Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som vet om Commando, OMA, Noob toob, er med? Its all gone, exept tuben Granat launcher er med. Sweeet "Steam servers are currently to busy to handle your request" FFFFUUUUUU Du får vel kose deg med SP så lenge Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 "Steam servers are currently to busy to handle your request" FFFFUUUUUU Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Når jeg skulle starte spillet, fikk jeg beskjed om att harddisken min har for mye fragmentert elns. Hvordan fikser jeg det? :S Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 defrag via stem properties(på spill snarveien i steam)- local files - defragment cache files Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) "Steam servers are currently to busy to handle your request" FFFFUUUUUU Du får vel kose deg med SP så lenge samme dritterroret på SP... Endret 9. november 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Når kan man spille igjen da? Står bare fetching stats her. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 på konsoll kan man spille split screen i online:D funker knallbra! var mindre lag hos broren min en hjemme men enda strict nat. noe som er rart. er dt mulig at det er konsollen som lager strict nat? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jeg kjøpte spillet i en butikk. Så hva er egentlig dealen med å gi meg en CD med 7,38GB, men må fremdeles laste ned spillet via steam? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Krysser du ut downloaden før den starter, kan du innstalere fra cd ;D Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) skal jeg fjerne Black ops fra steamlista og så reinstallere? eller skal jeg bare pause det? og deretter reinstallere. var på 1% på download og det ser ut til å ta jævli lang tid. Endret 9. november 2010 av Timmeyh Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 defrag via stem properties(på spill snarveien i steam)- local files - defragment cache files Hei! Jeg gjorde det, men det stod att ikke alt ble fragmentert elns siden jeg har for mye som ikke er det på harddisken min og at jeg skal bruke defrag verktøyet til Windows. Holder på med den nå, men tar så laaang tid :-/ Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Krysser du ut downloaden før den starter, kan du innstalere fra cd ;D "krysser ut"? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva i helvete skal jeg gjøre når jeg ligger inne i hulen i et av de første missionene? Får bare failed gang på gang på gang.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Cancel når det innstal vinduet dukker opp. Så fortsetter du bare innstalasjonen via cden. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva i helvete skal jeg gjøre når jeg ligger inne i hulen i et av de første missionene? Får bare failed gang på gang på gang.. Google > Call of Duty: Black Ops Walkthrough > Let Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva skal det der hjelpe meg? Får bare "your escape failed" uansett hva jeg gjør. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Et klipp fra i går av meg http://www.youtube.com/watch?v=2_aAI-Czv2w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå