Balli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du har kansje rett på det men man må ha en dyr og god pc for å kunne spille store spill Hva kan man si, er fint å ha penger nok til en bra PC og monitor Gleder meg til å spille på min 27" monitor med 1400p res. faktisk i teorien er det ikke grense på pc oppløsningen. Hvem sa at det var en grense? Da jeg nevnte opp til 1600 tidligere var dette fordi de fleste monitorer (hvis ikke alle atm) går bare opp til 1600 (30"). Jeg tviler også på at de har alternativer over 1600 res i Black Ops også, men ikke skyt meg hvis jeg tar feil. tenkte bare å nevne det :b Lenke til kommentar
branick Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva skal jeg gjøre for å se FPS? Takk www.fraps.com er et godt utgangspunkt hvis du ikke vil endre noen av spillfilene. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har allerede lasta ned 50% på steam, men prøver å bruke cden. Spillet går rett til steam og laster ned derifra isteden, why? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 fordi cd inneholder sikkert kun steam. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Eh, nei.. Jeg installerte det på 15 min, og det er ikke mulig med 12gb på 15mbit Lenke til kommentar
seblar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 AWSOOOOME SPILL!! Dumt jeg har spanskprøve imorgen, så jeg kan ikke game i hele kveld Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Har spilt litt nå og det er bare lagg.. finnes det en fix ? Edit: Der mistet jeg kontakten med serverne, forhåpentligvis fikser de det nå Endret 9. november 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Eh, nei.. Jeg installerte det på 15 min, og det er ikke mulig med 12gb på 15mbit spillet er på 8gb Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Still, 15 minutter skjer ikke Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 hm... er veldig fattig for tiden :/ Hvor er den billigste plassen jeg kan kjøpe det? Sett litt på play.com Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det dedikerte servere? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har allerede lasta ned 50% på steam, men prøver å bruke cden. Spillet går rett til steam og laster ned derifra isteden, why? I tilfelle andre hadde problemer med at spillet heller ville lastes ned enn å innstalleres: Trykk uninstall først. Trodde dvden ville legge seg over de 50% jeg hadde ferdiglasta, men den gang ei. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk feil spill:( 9 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er det dedikerte servere? Ja, men alle kan ikke hoste, så hjelper ikke så veldig mye. Men bedre enn å ikke ha det, ja. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Faen ass, jeg får error på singleplayer (noe rart, husker ikke), og multiplayer kan jeg ikke joine spesifike servere, så jeg kommer meg ikke på min egen -.- Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Spilte litt singleplayer nå. Kom et lite stykke (ikke så langt hehe), men fikk ihvertfall drept en del kubanere. Var veldig morsomt må jeg si. 2560x1400 funket helt fint uten noe lagg. Får vel prøve multiplayer nå og se hvor awesome det er iforhold til MW:2. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 haha nice=) 4chan ftw Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 14:43 i dag: Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender Noen som vet når på dagen det sendes post med evt. fly? Denne pakken skal sendes fra Sandefjord > Trondheim. Er det i det hele tatt mulighet for at de har sendt den, uten å ha oppdatert online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå