evenandreas Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 RAAAAAAAAAAAGE!!!!!!!!!!!!!!!! 30 MIN JEG ER HJEMME! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hyggelig overraskelse at posten hadde greidd å sende mitt på 1 dag 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 nei, nå er pausen min fra spillet over Cya Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bare problemer med drittspillet 1. Hakkker 2. må hver gang jeg gåt til main menu legge inn lydvolum, skjermstørrelse 3. får ikke joinet noen Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er enkelt å åpne NATen. Om du er 13 år + burde du fint klare det Til dere som har bestilt fra elkjop.no, har dere fått en slags bekreftelse på at det er sendt? Christian Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bare problemer med drittspillet 1. Hakkker 2. må hver gang jeg gåt til main menu legge inn lydvolum, skjermstørrelse 3. får ikke joinet noen lol Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@ Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@ Ingen ports skal være sperret fra ett modem. (med unntak av moden/ruterbokser som kan "styres" på hjemmesiden til leverandøren). Alle slike innstillinger og firewalls er nok i ruteren.. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@ Ingen ports skal være sperret fra ett modem. (med unntak av moden/ruterbokser som kan "styres" på hjemmesiden til leverandøren). Alle slike innstillinger og firewalls er nok i ruteren.. jeg vet, men alt fungerte fint til forgje modem røyk og etter vi fikk nye modemet så har det bare vært problemer med NAT. portene er åpne på routeren og modemet men noe i modemet fucker alt opp Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er modemet satt i bridge? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 tror det. gjort alt vi kan Lenke til kommentar
Reow Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Faen ass, komplett har ikke klart å levere pakka til posten en gang Da blir det vel mer venting på meg ! 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 41 brukere her nå. Folk begynt å komme seg hjem fra jobb og skole eller? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg spilte meg opp til lvl 14 i dag før jeg begynte på kveldsvakt. Og hvis man ser bort fra den infernalske laggen det er til tider, som jeg regner med blir fikset i løpet av noen dager. Så må jeg si at dette var ufattelig bra, nesten helt på høyde med COD4! Og jeg setter ekstra pris på dette spillet etter å ha lidd meg gjennom noen timer med den grusomme MoH MPen. Jeg synes de har slått en fin balanse mellom det som var bra i COD4 og MW2 uten å ta med alt rasket som forsøplet MW2. Men det blir jo helt sikkert litt mere nyansert når alle har unlocket det meste. Kartene virker alle unike og gøyale, mye spennende og varierte våpen/attachments og nye ting som å stupe frem på magen gjør at jeg koser meg veldig! Dette hadde jeg ikke trodd Treyarch var kapable til, og jeg kan ikke vente til å komme meg hjem fra jobb og spille i natt! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 41 brukere her nå. Folk begynt å komme seg hjem fra jobb og skole eller? Nærmer seg, smyger meg hjemover E39 etter jobb -_- Kan jeg få spør hvilke skole du jobber på? Forstår vist det blir for sensitivt ^^ Lenke til kommentar
HCG Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er enkelt å åpne NATen. Om du er 13 år + burde du fint klare det Til dere som har bestilt fra elkjop.no, har dere fått en slags bekreftelse på at det er sendt? Christian Er 12 jeg, og har gjort det. lol Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, fikk det i går og har spilelt nå. vi har åpnet nat og alt som er mulig. stefaren min er datateknikker. men har alikavell strict på nat pga drittmodemet fra ringnett:@ Datateknikker? Hvordan kan han da tillate deg å spille FPS på PS3? :o Christian 4 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror "Black Ops" er det mest sagte ordet blandt guttene på skolen idag.. Gleder meg selv til zombie mode, håper den funker over hamachi. Veldig kjedelig at spillet ikke har noe spec ops aktige greier men.... Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bare problemer med drittspillet 1. Hakkker 2. må hver gang jeg gåt til main menu legge inn lydvolum, skjermstørrelse 3. får ikke joinet noen Det er sikkert på grunn av NAT typen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå