Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som min i5 er flaskehalsen her =/

Jeg har alt på low, men det lugger i campain..

Vet jeg har bærbar, men trodde no det skulle gå greit på low

 

754924.jpeg

 

Har du prøvd å spille det da? Can you run it er ikke alltid helt til å stole på. Det går begge veier.

 

Står i posten at det lugger i campain , så har spilt det ja.

Multiplayer er det samme, så det er nok hardware? Har alt på low+ sync off

Hva har du slags pc? Jeg har selv en med i5 og har ikke fått testet spillet enda... :ohmy:

 

http://www.packardbell.no/pb/no/NO/content/model/LX.BH602.039

Lenke til kommentar

Virker som min i5 er flaskehalsen her =/

Jeg har alt på low, men det lugger i campain..

Vet jeg har bærbar, men trodde no det skulle gå greit på low

 

754924.jpeg

 

Har du prøvd å spille det da? Can you run it er ikke alltid helt til å stole på. Det går begge veier.

 

Står i posten at det lugger i campain , så har spilt det ja.

Multiplayer er det samme, så det er nok hardware? Har alt på low+ sync off

Hva har du slags pc? Jeg har selv en med i5 og har ikke fått testet spillet enda... :ohmy:

 

http://www.packardbell.no/pb/no/NO/content/model/LX.BH602.039

Å drit... Jeg har en Acer 5741G som kjører MW2 på maks helt glatt. Da vil jeg aldri i livet kunne kjøre BO like hardt :cry:

Lenke til kommentar

Virker som min i5 er flaskehalsen her =/

Jeg har alt på low, men det lugger i campain..

Vet jeg har bærbar, men trodde no det skulle gå greit på low

 

754924.jpeg

 

 

 

Har du prøvd å spille det da? Can you run it er ikke alltid helt til å stole på. Det går begge veier.

 

Står i posten at det lugger i campain , så har spilt det ja.

Multiplayer er det samme, så det er nok hardware? Har alt på low+ sync off

Hva har du slags pc? Jeg har selv en med i5 og har ikke fått testet spillet enda... :ohmy:

 

http://www.packardbell.no/pb/no/NO/content/model/LX.BH602.039

Å drit... Jeg har en Acer 5741G som kjører MW2 på maks helt glatt. Da vil jeg aldri i livet kunne kjøre BO like hardt :cry:

 

Når jeg hører folk sier Black Ops har tegneserie grafikk, at lyden ikke er optimal, og at det lagger på pcer som kjørte MW2 fint, så er jeg glad jeg ikke forhåndsbestilte spillet.

Alltid lurt å sjekke ut andres erfaringer og førsteinntrykk på spillet før man kjøper det.

Og når alle tilbakemeldingene kun har vært negative til nå, så begynner jeg å tvile...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Når jeg hører folk sier Black Ops har tegneserie grafikk, at lyden ikke er optimal, og at det lagger på pcer som kjørte MW2 fint, så er jeg glad jeg ikke forhåndsbestilte spillet.

Alltid lurt å sjekke ut andres erfaringer og førsteinntrykk på spillet før man kjøper det.

Og når alle tilbakemeldingene kun har vært negative til nå, så begynner jeg å tvile...

Det er en god tanke, men slike ting har en tendens til å bli patcha. Seff ikke grafikken da, men småproblemer.

 

Blizzard er jo rå på dette med tanke på WoW f.eks...

 

Jeg blir nok å kjøpe BO å leke litt med det :)

Lenke til kommentar

for de som ikke har fått det med seg det er et problem med selve spillet, som gjør at det lagger.

 

on another note, har ranket opp til lvl 26 :3

Source?

ingame chat :b

Bra kilder du har, gratulerer.

når du tenker på at hver eneste av de jævlene sa de hadde det fra forum osv så, ja greit med info.

Lenke til kommentar

for de som ikke har fått det med seg det er et problem med selve spillet, som gjør at det lagger.

 

on another note, har ranket opp til lvl 26 :3

Source?

ingame chat :b

Bra kilder du har, gratulerer.

når du tenker på at hver eneste av de jævlene sa de hadde det fra forum osv så, ja greit med info.

Lol. Ok. Hørte alle Black Ops-serverene skulle legges ned, så det blir bare SP fremover. Hørte det på ingame chat, de hadde lest det på forum osv, så det stemmer sikkert! :new_woot:

Lenke til kommentar

de sa de hadde det fra blackops forumet, da, og intellen dems stemmer ganske greit, det som skjer(hos meg) spillet går helt smooth men plutselig stopper det i 1-3sek, så går det smooth igjen, skjer et par ganger iløpet av en runde.

Samme her, men nå er i allefall serverene oppe og går igjen.

 

De kan jo bare prøve seg og stenge serverene helt :p Husker Aoc tiden da kunne serverene kræsje og ha en down tid på 12-13timer før vi fikk spilt igjen :p

Lenke til kommentar

for de som ikke har fått det med seg det er et problem med selve spillet, som gjør at det lagger.

 

on another note, har ranket opp til lvl 26 :3

Source?

ingame chat :b

Bra kilder du har, gratulerer.

når du tenker på at hver eneste av de jævlene sa de hadde det fra forum osv så, ja greit med info.

 

 

på ps3 eller?

 

hver gang jeg går ut i main meny så havner jeg på startskjermen og må sette opp instilingene på nytt:@

 

får heller ikke joina folk pga fuckings nat. FUCK

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...