Icetears Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 NÆMMEN! Spillet lå i postkassen å ventet på meg når jeg våknet! Dagen er reddet. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 hello, TRENGER HJELP!! steam tror at jeg har en gammel windows versjon som ikke er støttet lenger (men jeg har vista home premium 64 bit) så når lar ikke steam meg logge inn i rcon (får sikkert ikke spilt black ops heller da) HVA GJØR JEG?? please Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 hello, TRENGER HJELP!! steam tror at jeg har en gammel windows versjon som ikke er støttet lenger (men jeg har vista home premium 64 bit) så når lar ikke steam meg logge inn i rcon (får sikkert ikke spilt black ops heller da) HVA GJØR JEG?? please Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hakker MYE. frusterende å spille! vet ikke om det er lagg eller spillet men hakker mye Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Virker som min i5 er flaskehalsen her =/ Jeg har alt på low, men det lugger i campain.. Vet jeg har bærbar, men trodde no det skulle gå greit på low Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 PC > Console lol. Prøvd og oppdatere ati drivrene også, men da laåser spillet seg ved oppstart...dritt. Får prøve og reinstallere spillet også da. Faens lagg. Dette. Jeg opplever ikke den hakkinga du beskriver på min PS3. Jeg opplever dog det andre beskriver her, at grafikken er mer tegneserieaktig enn jeg helst skulle hatt den og at lyden ikke er helt optimal. Dessuten var den eneste decent default-klassen dessverre en marathon/lightweight class. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Prøvde å starte spillet fra remote desktop her nå og fikk opp at en mulig defrag kunne øke ytelsen i spillet. Gimmick eller er det noe i det? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 argh, da var hele nettverket nede på pc versjonen eller!?? Det lagger men fungerer i allefall her, spiller på Amerikansk server atm. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) spiller nå på splitscreen og det er bedre der. mindre hakking. wtf skjer? edit: skjer av og til der og, men mye bedre edit 2: sjekket flere baner. er likt der på singelplayer. Endret 9. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bare tull, jeg fikk samme beskjed på både MP og SP, trykket ja, og da sa den bare at det allerede var defragget og fint. Har lagget på samtlige servere online (PC) i dag. Skyldes serverene og ikke klientene. Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Virker som min i5 er flaskehalsen her =/ Jeg har alt på low, men det lugger i campain.. Vet jeg har bærbar, men trodde no det skulle gå greit på low Har du prøvd å spille det da? Can you run it er ikke alltid helt til å stole på. Det går begge veier. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Rage! da var serverene nede! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 kk, regnet nesten med det. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 kk, regnet nesten med det. Hille har du Xfire ? Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Virker som min i5 er flaskehalsen her =/ Jeg har alt på low, men det lugger i campain.. Vet jeg har bærbar, men trodde no det skulle gå greit på low Har du prøvd å spille det da? Can you run it er ikke alltid helt til å stole på. Det går begge veier. Står i posten at det lugger i campain , så har spilt det ja. Multiplayer er det samme, så det er nok hardware? Har alt på low+ sync off Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Nei, steam, skype, teamspeak, irc. Men kan innstallere om jeg absolutt må Edit: installerte det. Brukernavn: silenthille Endret 9. november 2010 av Hille Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som opplever at spillet stopper opp veldig ofte selv om fps er høy? Til de som kjører crossfire, hvilken driver bruker dere? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei, steam, skype, teamspeak, irc. Men kan innstallere om jeg absolutt må Edit: installerte det. Brukernavn: silenthille legger deg til nå Lenke til kommentar
HCG Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fy faen, er sinna... Lå ingen Black Ops i postkassa... 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Virker som min i5 er flaskehalsen her =/ Jeg har alt på low, men det lugger i campain.. Vet jeg har bærbar, men trodde no det skulle gå greit på low Har du prøvd å spille det da? Can you run it er ikke alltid helt til å stole på. Det går begge veier. Står i posten at det lugger i campain , så har spilt det ja. Multiplayer er det samme, så det er nok hardware? Har alt på low+ sync off Hva har du slags pc? Jeg har selv en med i5 og har ikke fått testet spillet enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå