Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei det er det ikke;) det hakker i spillet når jeg svinger og beveger meg. ikke veldig mye men nokk til å irritere litt. derfor lurer jeg på om andre opplever det på sin ps3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Forøvrig. Noen forslag til hva jeg kan inkludere på hjemmesiden til serveren? Foreløbig så er det kun forum og chat som binder brukerne sammen. Trenger kanskje ikke særlig mye mer heller. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror egentlig mange som opplever lagg med helt nye spill, LETER etter lagg og lurer seg selv Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Snakker jo ikke om lagg da, men når man svinger så hakker grafikken litt. Endret 9. november 2010 av NinjaChriis Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror egentlig mange som opplever lagg med helt nye spill, LETER etter lagg og lurer seg selv Kan også være da de ikke har v-sync på (da det dreper framerate ofte) så bildet.. henger etter eller hvordan jeg skal si det. Gleder meg selv til å spille på PC. Har noen klart å få iallefall 60fps+ i spillet? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 hva er v-sync? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er når GPU sørger for å ikke lage flere bilder enn hva som kan vises (60fps) Skyt meg gjerne hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 De fleste skjermer hakker når du beveger bildet horisontalt Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 man får vel ikke gjort noe med vsync på ps3? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nei, er mest for pc det da. Hvor noen klarer å lage 120fps når du bare trenger 60 ellerno. (igjen, skyt meg gjerne) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Får håpe de kommer med fiks på ps3 så vi slipper den hakkingen:P Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Grafikken var heller ikke helt opptimal.. Betraktelig dårligere enn MW2... Ser ut som en mer "Cartoony" utgave av WaW. Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som forhåndsbestilte fra Elkjop.no som har fått det? Ja, fikk det i dag Når bestilte du da? Bestilte igår midt på dagen, men skulle tro at det ikke har noe å si da de sikkert har meeer enn nok spill på lager. Bestilte det sist torsdag Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Prøvd og oppdatere ati drivrene også, men da laåser spillet seg ved oppstart...dritt. Får prøve og reinstallere spillet også da. Faens lagg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 PC > Console lol. Prøvd og oppdatere ati drivrene også, men da laåser spillet seg ved oppstart...dritt. Får prøve og reinstallere spillet også da. Faens lagg. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 PC > Console lol. Prøvd og oppdatere ati drivrene også, men da laåser spillet seg ved oppstart...dritt. Får prøve og reinstallere spillet også da. Faens lagg. Hva er det som er så artig med det, det er ganske ille skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Derfor Nvidia > ati/amd :-) Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 argh, da var hele nettverket nede på pc versjonen eller!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå