Munty Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nå har jeg bare sett youtube-videoer, men for min del blir hele spillet ødelagt av de svake lydeffektene ... I MW2 føler du virkelig at våpenet slår mot deg bare pga. lyden, mens i Black Ops høres de ut som lekevåpen. Care. Gamer med musikk i bakgrunnen uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hehe herligt! Vi er 7 stykker som har spleiset på den, så vi joiner deg nok etterhvert som vi kommer hjem fra jobb. Satser på og rote meg inn på serveren deres senere Fra Stavanger å greier ! ^^ Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 @Hille Jeg kommer innom serveren deres når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Må bare si at spillet lagger noe helt sykt for meg, er det flere som opplever det samme? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Prøv å oppdater driverene dine, eller for den del sjekk canyourunit.com som har blitt sagt tidligere i posten. Jeg er på skolen nå, så jeg kan ikke sjekke selv Jeg har 8 GB ram, ATI Radeon HD 5850, AMD 3.4 GHz processor.. Så satser på jeg kan spille det uten problemer ^^ Burde jeg spille campaign før jeg prøver online? Tenker da mest på å bli bedre i spillet, siden det ikke hadde vært gøy å blitt ræveigd første gamenn Har spilt litt MW2 da Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Driter i single player jeg, takler ikke offline spill ^^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da var black ops kjøpt Spilt litt singleplayer, fy faen så heftig! Går det ann å kjøre bil på multiplayer? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen her som kommer til og sette opp Snd server med regler ? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Prøv å oppdater driverene dine, eller for den del sjekk canyourunit.com som har blitt sagt tidligere i posten. Jeg er på skolen nå, så jeg kan ikke sjekke selv Jeg har 8 GB ram, ATI Radeon HD 5850, AMD 3.4 GHz processor.. Så satser på jeg kan spille det uten problemer ^^ Burde jeg spille campaign før jeg prøver online? Tenker da mest på å bli bedre i spillet, siden det ikke hadde vært gøy å blitt ræveigd første gamenn Har spilt litt MW2 da Har sjekket med canyourunit.com og fikk topp score, får prøve og oppdatere drivrene og se om det hjelper. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Burde jeg spille campaign før jeg prøver online? Tenker da mest på å bli bedre i spillet, siden det ikke hadde vært gøy å blitt ræveigd første gamenn Har spilt litt MW2 da Jeg ville anbefale å spille singleplayer først så du kommer litt inn i hvordan spillet fungerer @Hille, jeg kommer sikkert til å ta meg en tur innom serveren i mårra en gang/eller i kveld:) men hva var ip'en til serveren? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Burde jeg spille campaign før jeg prøver online? Tenker da mest på å bli bedre i spillet, siden det ikke hadde vært gøy å blitt ræveigd første gamenn Har spilt litt MW2 da Jeg ville anbefale å spille singleplayer først så du kommer litt inn i hvordan spillet fungerer @Hille, jeg kommer sikkert til å ta meg en tur innom serveren i mårra en gang/eller i kveld:) men hva var ip'en til serveren? 173.199.71.210:3074 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 sr1.srgaming.com / 173.199.71.210:3074 Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Må bare si at spillet lagger noe helt sykt for meg, er det flere som opplever det samme? Samme her! Var ikke sånn inatt, virket som alle på serveren hadde det sånn.. Edit: Hvordan legger jeg til ip'er i favorites? finner ikke add server option.. Endret 9. november 2010 av v3ndetta Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Haha spør igjen, kjører MW2 på high uten lagg, blir jeg da å kjøre black ops? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hey, på MP syns jeg det "lugger" eller "hakker" litt på ps3. det er ikke nettet. er det flere ps3 eiere som opplever dette? syns mw2 var mye mer smoth Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Er vel ekstremt mye trafikk på serverene nå, så lagg problemet går vel bort etter 1-2 dager. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 snakker ikke om lag. men mer om grafikk hakk Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 kjøp ny prosessor til ps3 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 LOL:P har den nyeste ps3 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Som sagt.. Det er nok hodet ditt som lagger, Cosmo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå