Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Blir smått nervøs her. Får ikke BO før senere i dag / i morgen og bruker derfor tiden til å lese på forum etc. Virker som "alle" har problemer med pc versjonen. i7'er med en halv tvstasjon som GPU kjører på 10-15 fps etc..

Hvordan opplever dere det?

Omtrent noe sånt jeg kjører, skal sjekke når jeg har fått spillet. Forhåpentligvis ligger det hjemme i kassa og venter på meg. Dritt å slutte 16.05 idag :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.. Jeg sitter på skolen og lider av abstinenser og skjelving! Vil hjelm å spille Black Ops. NÅ! :dribble:

2nd that. Black Ops har ligget og kost seg på PCen min for lenge nå!

Samme her.. eller mitt ligger forhåpentligvis i postkassen min...

Problemet er at jeg trodde vi var ferdig klokken 2 i dag men vi er ferdig klokken 3.. oO

Lenke til kommentar

Selv kjøpt jeg det ikke før i går kveld. Siden jeg også har bestilt Cataclysm. Men med litt småmasing og bra karakterer gav mamma opp og kjøpte det til meg ^-^ Men har gledd meg sykt lenge nå! =P Ingen fler modded servers ftw <3

Edit: Klokken 3? Du er HELDIG! Jeg pendler, og er ikke hjemme før klokken 5!

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

I retract. Det er faen meg grisefett. Spesielt killstreak rewardsene er hilarious. RC bilen er fet, også fikk jeg en minigun sak istad meg 400 kuler eller no som eide villt. Hadde vel 32/0 eller no før jeg daua lol.

Fikk du de poengene av killstreakene, eller ferdigheter? Hvis nr1 har dette spillet iallefall noen like problemer som MW2.

Lenke til kommentar

Noen som forhåndsbestilte fra Elkjop.no som har fått det?

Ja, fikk det i dag   :thumbup:

Når bestilte du da?

Bestilte igår midt på dagen, men skulle tro at det ikke har noe å si da de sikkert har meeer enn nok spill på lager.

Bestilte det for 1 uke siden, men det ble sendt fra Sverige på søndagen(i følge hun jeg snakket med på kundeservice sender visst Sverige post på søndager og), du får det nok ikke før i morra hvis du bestilte i går.

Lenke til kommentar

I retract. Det er faen meg grisefett. Spesielt killstreak rewardsene er hilarious. RC bilen er fet, også fikk jeg en minigun sak istad meg 400 kuler eller no som eide villt. Hadde vel 32/0 eller no før jeg daua lol.

Fikk du de poengene av killstreakene, eller ferdigheter? Hvis nr1 har dette spillet iallefall noen like problemer som MW2.

Hadde 12-14 kills på rad før jeg fikk gunneren. Skal sies at de jeg spillte mot var usedvanlig dårlige. Den var mildt sagt OP, men en skilled player ville klart å ta meg.

Forresten så får man forskjellige ting i care package (bl.a. denne, tror den het Death Sentry eller no) som man ikke kan få via vanlige killstreak rewards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...