Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stakars tyskland :p

According to Gamerant.com these are the supposed changes made to the German version of COD: Black Ops:

• A scene where an enemy is shot in slow motion with copious amounts of gore has been toned down for the German release.

• A torture scene involving a prisoner has been completely eliminated from the German version.

• The song “Sympathy for the Devil”, made famous by the Rolling Stones, has been removed.

• No explosions that lead to limb loss.

• Removal of what Germany deems ‘anti-constitutional symbols’.

Tyskland? Sikkert en artikkelfeil. De mente vel Kina...

Uansett, noen som har oversikt over de andmeldelsene som har kommet hittil?

Neida, det er nok tyskland ja. Det er sikkert noe lignende i Kina også tho..

Tyskland fjerna også zombie delen i WaW og den scenen fra flyplassen i mw2 hvor mange sivile blir drept.

Lenke til kommentar

cod 4 fikk man 90, men mener på det var kun på promod.

mw2 hadde 60eller 65, som gjør spillet ubruklig! blir jo sjøsyk av det møkkaspillet :mad:

Jeg tror 90 var default på cod4 promod, men var 60/65 på normal nomod, samme som mw2 tenker jeg..

Lenke til kommentar

Og jeviro, du har ikke vurdert å skrive litt tydlig hva du spoiler om? Og f.eks. Ikke se her hvis dere ikke til vite hva som skjer på slutten.

1. Skriv nicket rett.

2. Synes det er mer enn tydeligt nok jeg. HVA videoen spoiler kan jeg jo heller ikke si uten å spoile det..

1. Sorry, skrev på mobil

2. Hvis du skriver f.eks. (NB: IKKE SE HVIS DU IKKE VIL VITE SLUTTEN!) så er det vanskligere for andre å lese feil, som det så ut som noen gjorde og åpne den fordi de ikke syntes det er så viktig :p var bare et tips, siden det er mange som misliker/har mislikt at du spoiler ting her. (for å si hva spoileren handler om må du ikke si hva som står i den, som; hovedpersonen dør og det kommer en overflod av nazi-zombies som overtar verden, se i spoileren hvis du vil vite det).

EDIT: sorry for dobbelpost. og jeg visste ikke om det var tekst eller video som du spoila..

BTW; jeg åpna ingen av spoilerene der du haddde skrevet mere.. sorry! :tease:

Endret av mhen93
Lenke til kommentar

Hvordan er systemkravene iforhold til MW2? Krever det like mye eller mer? Spør de som har sammenlignet begge spillene.

Jeg har ingen problemer med å kjøre både MW2 og BO på full rulle med ett GTX 275, så de krever vel ca. det samme.

Må si at jeg synes grafikken i MW2 var en god del hakk finere. Ser ikke like pent ut nå. Veldig statisk og lite ambient effekter. Er ikke så "vivid" lighting som i MW2 heller, så ting virker litt grått og kjedelig.

Jeg vet heller ikke om det er spillet, eller serveren, men til tider lagger det noe helt forjævelig, type stuttering, selv om jeg har <70 ping.

Også irriterer jeg meg over at man ikke kan velge hvilken wager mode man vil spille, trykker man på wager kommer man bare inn på en radnom Treyarch server, og hittill i dag har det KUN vært One In the Barrel (OIB). Ellers kan det hende at det bare tar litt tid å få følelsen med det, men foreløpig synes jeg MW2 er bedre, til tross for IWnet. Det kan dog sikkert fort snu seg når det kommer noen gode, norske servere.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...