CapitalSheep Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har spilt en time nå, og mitt første intrykk er lag. Tipper jeg får mellom 3 SPF(seconds per frame) og 4 FPS på low. Pleier å spille det meste på High eller Ultra Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Specs: HD 4850, [email protected]. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 JEg kjøpte dette spillet via steam og jeg får enda ikke spilt det noen som vet når jeg kan starte og spille det? Kl 08.00 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hmm, synes Treyarch gjorde det samme med grafikken igjen... Ikke det jeg vil kalle en fantastisk utvikling fra forrige IW-spill, og mye høyere maskinkrav. Jeg kjører MW2, på full oppløsning på 32"... her sliter jeg på lavest oppløsning på en vanlig liten skjerm... Da har du gjort noe feil hos deg. Er ikke bare oppløsning, det er grafikkinstillingene også. Du mener som automatic og AA på MW2, og low-tiny-off på Black Ops? Så det er INGEN manual button der? Gief printscreen, det vil jeg se. I såfall er det ikke bare IW som failer på CoD-serien lengre. Joda, men det er lite valgmuligheter, og selv med alt av, eller på laveste så sliter jeg veldig med FPS... ligger mellom 20 og 30. Spillet i seg selv ble jeg positivt overrasket over. Merker Treyarch-feelingen, ikke IW.style, men jeg liker det. Er ikke sikker på om jeg liker det "cod-points" styret i tillegg til exp... jeg vil spille jeg, ikke bruke hue på våpen. Så, med optimalisering av spillet og/eller bedre pc for meg. Pluss at de fikser den jævla server-laggen, det er helt forferdelig... Så kan det nok bli et OK spill dette. Savner litt større map og flere folk, men overraskende lite å trekke for Lenke til kommentar
sake Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Sandy Ravage ute med sin første FFA http://www.youtube.com/watch?v=Glx0DiNphHM Endret 9. november 2010 av sake Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har spilt en time nå, og mitt første intrykk er lag. Tipper jeg får mellom 3 SPF(seconds per frame) og 4 FPS på low. Pleier å spille det meste på High eller Ultra Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Specs: HD 4850, [email protected]. Sigh, lag er nettrelatert. Det du opplever er dårlig ytelse og kan fikses med; a) Driveroppdatering b) Softwareoptimalisering (fra Treyarch) c) Hardwareoppdatering Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 5 min til steam unlock nå!!!!! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Game On Kroppen min var så klar for å stå opp 08:00 at jeg våkna først av meg selv, for så å se på telefonen hvor mye klokka var. I Det jeg skal trykke på unlock knappen ringer alarmen 08:00... Endret 9. november 2010 av Feh Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) "You should receive your key around 4-5am gmt +1" vil det si om et par timer eller på dagen i morra? Fra hvor? Btw, flere som har kjøpt fra spaceworld via nett og venter på produktnøkkel for å laste ned spillet? Kjøpte spillet fra G2play.net for 323 kroner.. ni-oppdaterer inboxen i håp om å få den før jeg drar på skolen Endret 9. november 2010 av ReGaiN Lenke til kommentar
Stilongs Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da var Black Ops runna. Gøy spill. Brukte ca 7,5 timer på det, kanskje litt lenge men sleit hardt med et oppdrag i Vietnam... Kul historie, men Treyarch har ikke akkurat funnet opp kruttet på nytt. Man går rundt med en følelse om at man har spilt spillet før synes jeg. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Stakars tyskland According to Gamerant.com these are the supposed changes made to the German version of COD: Black Ops: • A scene where an enemy is shot in slow motion with copious amounts of gore has been toned down for the German release. • A torture scene involving a prisoner has been completely eliminated from the German version. • The song “Sympathy for the Devil”, made famous by the Rolling Stones, has been removed. • No explosions that lead to limb loss. • Removal of what Germany deems ‘anti-constitutional symbols’. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Åå, skole klokken 9, CoD klokken 2 : D Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 • The song “Sympathy for the Devil”, made famous by the Rolling Stones, has been removed. Lol wtf? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Stakars tyskland According to Gamerant.com these are the supposed changes made to the German version of COD: Black Ops: • A scene where an enemy is shot in slow motion with copious amounts of gore has been toned down for the German release. • A torture scene involving a prisoner has been completely eliminated from the German version. • The song “Sympathy for the Devil”, made famous by the Rolling Stones, has been removed. • No explosions that lead to limb loss. • Removal of what Germany deems ‘anti-constitutional symbols’. Hva i helvete har skjedd med Tyskland? Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Noen som har bestilt spillet fra elkjop.no som har fått det enda eller som vet når de kommer til å få det? Bestilte derfra midt på dagen igår. Christian Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tyskland har vært ute med sensurøksa på vold i spill og filmer så lenge jeg kan huske. Dette er ikke noe nytt. De er dog særs liberale med hensyn på nakenhet og sex. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Men så gøy! Etter steam dekrypterte og finaliserte installasjonen så skjer det INGENTING når jeg trykker start spill... Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tyskland og sensur går hånd i hånd. Regner med jeg får noen reviews fra kompiser ikveld så får jeg se om jeg gidder å kjøpe det. Kan vel først spørre dere her: er det verdt pengene? både med tanke på SP og MP? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Lol, for å få spille MP måtte jeg først starte SP en gang, så funket det Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 til elkjøp kl 11.30!!!! VIL HA DET NÅ!!! 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Stakars tyskland According to Gamerant.com these are the supposed changes made to the German version of COD: Black Ops: • A scene where an enemy is shot in slow motion with copious amounts of gore has been toned down for the German release. • A torture scene involving a prisoner has been completely eliminated from the German version. • The song “Sympathy for the Devil”, made famous by the Rolling Stones, has been removed. • No explosions that lead to limb loss. • Removal of what Germany deems ‘anti-constitutional symbols’. Tyskland? Sikkert en artikkelfeil. De mente vel Kina... Uansett, noen som har oversikt over de andmeldelsene som har kommet hittil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå