Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Har tre spørsmål til dere :)

 

Kommer spillet ut 9 November eller 11 September?

 

Nazi zombies skal jo være i hardened edition, blir det de samme Nazi mapsene som cod 5 eller kommer det nye?

 

Hva er prisen på hardened edition til Playstation?

Lenke til kommentar

Den har jo noen ulemper også. For det første blir jo den som styrer den ubeskyttet, og for det andre er den sikkert lett å skyte. Håper de har laget det sånn att den sprenger om den kræsjer i en vegg f.eks også :)

 

Du må huske at også AC130 og Chopper Gunner (MW2) forlater deg ubeskyttet. Også Predator, selv om det ikke er mange sekundene.

Lenke til kommentar

Har tre spørsmål til dere :)

 

Kommer spillet ut 9 November eller 11 September?

 

Nazi zombies skal jo være i hardened edition, blir det de samme Nazi mapsene som cod 5 eller kommer det nye?

 

Hva er prisen på hardened edition til Playstation?

spillet kommer 9 november.

 

de 4 zombie-mapsene fra waw er med gratis i hardened og prestige.

Hvis de 4 zombie mapsene kommer med gratis i hardened og prestige edition, hvordan kan man få tak i de til det "vanlige" spillet?

Lenke til kommentar

Har tre spørsmål til dere :)

 

Kommer spillet ut 9 November eller 11 September?

 

Nazi zombies skal jo være i hardened edition, blir det de samme Nazi mapsene som cod 5 eller kommer det nye?

 

Hva er prisen på hardened edition til Playstation?

spillet kommer 9 november.

 

de 4 zombie-mapsene fra waw er med gratis i hardened og prestige.

Hvis de 4 zombie mapsene kommer med gratis i hardened og prestige edition, hvordan kan man få tak i de til det "vanlige" spillet?

DLC? samme som at en fikk cod1 gratis i hardened/prestige version av mw2, men du kunne fremdeles kjøpe det hvis du ikke hadde spesial-utgavene.

Endret av knekkebrødmedost
Lenke til kommentar

Det kan vente til imorra, trenger søvnen mer enn jeg trenger å se dette :p

Agreed :p

 

Alt kan leses/sees på senere

 

Nyttig info. Har alltid trodd jeg må se alt live. For en lettelse :p

 

Hehe! Jeg tror faktisk jeg sitter oppe å ser det. Fri i morgen, så går nok fint. Døgnrytmen er fortsatt ute å kjøre så går fint.

Hvor kan man se dette live?

Lenke til kommentar

Det kan vente til imorra, trenger søvnen mer enn jeg trenger å se dette :p

Agreed :p

 

Alt kan leses/sees på senere

 

Nyttig info. Har alltid trodd jeg må se alt live. For en lettelse :p

 

Hehe! Jeg tror faktisk jeg sitter oppe å ser det. Fri i morgen, så går nok fint. Døgnrytmen er fortsatt ute å kjøre så går fint.

Hvor kan man se dette live?

Det lurer jeg også på, selv om jeg vet at jeg kan google det. (men orker ikke)

Lenke til kommentar
Hehe! Jeg tror faktisk jeg sitter oppe å ser det. Fri i morgen, så går nok fint. Døgnrytmen er fortsatt ute å kjøre så går fint.

skulle gjerne gjort det jeg og, om jeg hadde hatt fri :p men, har begynt å spille en del team fortress 2 i det siste, utrolig at jeg ikke har satt meg mer inn i det før. veldig morsomt spill, har sluttet å tenkt særlig på black ops etter at jeg begynte på det. (har bare spilt det 2 ganger før, den første var når jeg fikk det, og den andre var når IW sa at mw2 ikke fikk dedikerte servere.. xD )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...