mhen93 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hørte noe om at det kommer 4 "eksklusive co-ops maps" i hardened edition som ikke er i den vanlige. Noen som vet om PC for de da? eller som DLC? De kan jo moddes til PC, men de blir aldri som de vanlige mapsene uansett :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har tre spørsmål til dere Kommer spillet ut 9 November eller 11 September? Nazi zombies skal jo være i hardened edition, blir det de samme Nazi mapsene som cod 5 eller kommer det nye? Hva er prisen på hardened edition til Playstation? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 spillet kommer ut 9. november. Det med nazi zombie mapsene vet jeg ikke, men håper og tror det kommer nye. (Area 51?) Prisen? google.com Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har tre spørsmål til dere Kommer spillet ut 9 November eller 11 September? Nazi zombies skal jo være i hardened edition, blir det de samme Nazi mapsene som cod 5 eller kommer det nye? Hva er prisen på hardened edition til Playstation? spillet kommer 9 november. de 4 zombie-mapsene fra waw er med gratis i hardened og prestige. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 I morgen! :D Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 de 4 zombie-mapsene fra waw er med gratis i hardened og prestige. Ok, så de gamle mapsene kommer i hardened.. men det kommer vel noen nye maps også? ellers blir det jo litt kjedelig.. Noen som vet om de gamle banene kommer tilbake i PC versionen da? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Den har jo noen ulemper også. For det første blir jo den som styrer den ubeskyttet, og for det andre er den sikkert lett å skyte. Håper de har laget det sånn att den sprenger om den kræsjer i en vegg f.eks også Du må huske at også AC130 og Chopper Gunner (MW2) forlater deg ubeskyttet. Også Predator, selv om det ikke er mange sekundene. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Har tre spørsmål til dere Kommer spillet ut 9 November eller 11 September? Nazi zombies skal jo være i hardened edition, blir det de samme Nazi mapsene som cod 5 eller kommer det nye? Hva er prisen på hardened edition til Playstation? spillet kommer 9 november. de 4 zombie-mapsene fra waw er med gratis i hardened og prestige. Hvis de 4 zombie mapsene kommer med gratis i hardened og prestige edition, hvordan kan man få tak i de til det "vanlige" spillet? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Har tre spørsmål til dere Kommer spillet ut 9 November eller 11 September? Nazi zombies skal jo være i hardened edition, blir det de samme Nazi mapsene som cod 5 eller kommer det nye? Hva er prisen på hardened edition til Playstation? spillet kommer 9 november. de 4 zombie-mapsene fra waw er med gratis i hardened og prestige. Hvis de 4 zombie mapsene kommer med gratis i hardened og prestige edition, hvordan kan man få tak i de til det "vanlige" spillet? DLC? samme som at en fikk cod1 gratis i hardened/prestige version av mw2, men du kunne fremdeles kjøpe det hvis du ikke hadde spesial-utgavene. Endret 31. august 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ser det skal være en avdekkning av multiplayer i dag. http://twitter.com/jd_2020 Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ser det skal være en avdekkning av multiplayer i dag. http://twitter.com/jd_2020 I cant wait Håpet den var ute til jeg sto opp, men har ikke funnet noe foreløbig Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 den starter 6 pm PST, mao klokken 3 i natt, om jeg ikke tar feil? flaks at den eneste dagen jeg starter sent på skolen er i morgen da Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan vente til imorra, trenger søvnen mer enn jeg trenger å se dette Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan vente til imorra, trenger søvnen mer enn jeg trenger å se dette Agreed Alt kan leses/sees på senere Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Det kan vente til imorra, trenger søvnen mer enn jeg trenger å se dette Agreed Alt kan leses/sees på senere Nyttig info. Har alltid trodd jeg må se alt live. For en lettelse Hehe! Jeg tror faktisk jeg sitter oppe å ser det. Fri i morgen, så går nok fint. Døgnrytmen er fortsatt ute å kjøre så går fint. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan vente til imorra, trenger søvnen mer enn jeg trenger å se dette Agreed Alt kan leses/sees på senere Nyttig info. Har alltid trodd jeg må se alt live. For en lettelse Hehe! Jeg tror faktisk jeg sitter oppe å ser det. Fri i morgen, så går nok fint. Døgnrytmen er fortsatt ute å kjøre så går fint. Hvor kan man se dette live? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Det kan vente til imorra, trenger søvnen mer enn jeg trenger å se dette Agreed Alt kan leses/sees på senere Nyttig info. Har alltid trodd jeg må se alt live. For en lettelse Endret 1. september 2010 av Its me benji Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kan vente til imorra, trenger søvnen mer enn jeg trenger å se dette Agreed Alt kan leses/sees på senere Nyttig info. Har alltid trodd jeg må se alt live. For en lettelse Hehe! Jeg tror faktisk jeg sitter oppe å ser det. Fri i morgen, så går nok fint. Døgnrytmen er fortsatt ute å kjøre så går fint. Hvor kan man se dette live? Det lurer jeg også på, selv om jeg vet at jeg kan google det. (men orker ikke) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvor kan man se dette live? http://www.product-reviews.net/2010/09/01/call-of-duty-black-ops-multiplayer-reveal-live-stream-download-links/ Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hehe! Jeg tror faktisk jeg sitter oppe å ser det. Fri i morgen, så går nok fint. Døgnrytmen er fortsatt ute å kjøre så går fint. skulle gjerne gjort det jeg og, om jeg hadde hatt fri men, har begynt å spille en del team fortress 2 i det siste, utrolig at jeg ikke har satt meg mer inn i det før. veldig morsomt spill, har sluttet å tenkt særlig på black ops etter at jeg begynte på det. (har bare spilt det 2 ganger før, den første var når jeg fikk det, og den andre var når IW sa at mw2 ikke fikk dedikerte servere.. xD ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå