Karmany. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Prøv å linke steam til nettsiden til black ops (klikka på "theater" ellns). Prøv å logge ut, restarte og logge inn igjen på steam. Gjorde begge deler før jeg merka att knappen på steam hadde bytta til "start spill". GL, og god natt. 1 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hvem er den alkisen som har gitt en pluss på alle innleggene på nesten 10 sider a? 20cm med snø? :O hvor bor du da? Her er det bart .. Og jeviro, du har ikke vurdert å skrive litt tydlig hva du spoiler om? Og f.eks. Ikke se her hvis dere ikke til vite hva som skjer på slutten. 3 Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er nesten umulig å spille på PC atm da serverene til steam og gameservers er overloaded som faen virker det som, selv om man har god ping så er det server side lag som gjør det helt jævlig å spille. Dette er forhåpentligvis bedre i morgen. 1 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kjenner jeg gleder meg til det her! 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 hvem er den alkisen som har gitt en pluss på alle innleggene på nesten 10 sider a? 20cm med snø? :O hvor bor du da? Her er det bart .. Og jeviro, du har ikke vurdert å skrive litt tydlig hva du spoiler om? Og f.eks. Ikke se her hvis dere ikke til vite hva som skjer på slutten. 1. Skriv nicket rett. 2. Synes det er mer enn tydeligt nok jeg. HVA videoen spoiler kan jeg jo heller ikke si uten å spoile det.. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 @Karmany1234, har ikke du kjøpt over disk da? Er vel konstantert at de fleste som har kjøpt over disk får spille nå. 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da var årets store dag (ehm.. er vel strengt tatt natt foreløpig) kommet, og jeg stikker til sengs. Gleder meg til å finne spillet i postkassen i morgen.. 1 Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 når er det spillet vil være tilgjengelig? har kjøpt via steam. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 når er det spillet vil være tilgjengelig? har kjøpt via steam. Er så mange forskjellige klokkeslett og teorier å forholde seg til for øyeblikket. Men mest sannsynlig i løpet av morgentimene. Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nå har jeg black ops! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal sitte oppe til 0100 og se om det mot all formodning unlocker da, hvis ikke blir det vekker klokke kl åtte og spille helt frem til kveldsvakten min begynner! Det som er irriterende er at flere på friends listen min på steam spiller! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 For dere som det funker hos, kan dere skrive litt info om hva som måtte til? Kjøp i butikk eller på steam osv? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Denne er fin.... Thank you for contacting Steam Support. We've been receiving a lot of email about the release time for Call of Duty Black Ops. If you've bought the game from the store, you're in luck, you can play once you get home. If you purchased the game from Steam, then you will have to bend over and take it in the rear for a few more hours. It's ok, we're positive that you will think this game is worth the reaming. If not, oh well, we still have your money. If you have any further comments please let me know. 1 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 *Vente som faen på postmannen*. Lenke til kommentar
smi Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Denne er fin.... Thank you for contacting Steam Support. We've been receiving a lot of email about the release time for Call of Duty Black Ops. If you've bought the game from the store, you're in luck, you can play once you get home. If you purchased the game from Steam, then you will have to bend over and take it in the rear for a few more hours. It's ok, we're positive that you will think this game is worth the reaming. If not, oh well, we still have your money. If you have any further comments please let me know. hahaha Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da har jeg en retailkopi her. Installerer atm! Gleder meg til å teste! Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Denne er fin.... Thank you for contacting Steam Support. We've been receiving a lot of email about the release time for Call of Duty Black Ops. If you've bought the game from the store, you're in luck, you can play once you get home. If you purchased the game from Steam, then you will have to bend over and take it in the rear for a few more hours. It's ok, we're positive that you will think this game is worth the reaming. If not, oh well, we still have your money. If you have any further comments please let me know. Haha, for en fyr^^ Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 steam kan ta seg en bolle... Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Da var spillet plukket opp til Xbox360 .. Holder på med å installere det til HDD. Var ca. 200+ folk ved nattåpent Lagunen i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå