Flux1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 *føler seg litt lurt av steam* Lenke til kommentar
Myril Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Spillet er ute på steam nå! Restart, dekrypter, og drep tullinger! Funker hvertfall ikke her.... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Spillet er ute på steam nå! Restart, dekrypter, og drep tullinger! Er ikke det as... Edit: Screenshot, or it didn't happen. Endret 8. november 2010 av Feh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Spillet er ute på steam nå! Restart, dekrypter, og drep tullinger! How? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er det noen andre her som har bestilt Hardened Edition til PS3 fra Gamezone? Fikk bare en ny ordrebekreftelse i dag (??), så da blir vel ikke spillet sendt før i morgen. Kjipt. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gidder ikke mere i kveld, god natt! eller... Jeg skal se på tv 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Spillet er ute på steam nå! Restart, dekrypter, og drep tullinger! Nei? Screenshots, please? 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 10 klikk til endingen på spillet. Endingen på spillet Sikker? Du vil ødelegge noe, men ikke finne ut alt. Bare 4-5 til nå.. Kødda, har ingen video. Greit, kanskje jeg har da Vil du finne ut? Siste sjanse. Fint. http://www.youtube.com/watch?v=ojbqFZWPrqA 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 skal jeg dra bort på elkjøpen om 30 min å hente spillet eller ikke? 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 10 klikk til endingen på spillet. Endingen på spillet Sikker? Du vil ødelegge noe, men ikke finne ut alt. Bare 4-5 til nå.. Kødda, har ingen video. Greit, kanskje jeg har da Vil du finne ut? Siste sjanse. Fint. http://www.youtube.com/watch?v=ojbqFZWPrqA lol jeg klarte å lese "endringen", og tenkte wtf er dette xD 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 skal jeg dra bort på elkjøpen om 30 min å hente spillet eller ikke? Om været er like ræva der som her, ja. Så blir du syk og kan være hjemme å spille non-stop i en uke 3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Gjør det - gjør det - gjennomfør det! Eller noe slikt noe. EDIT: @Skrujernet. Endret 8. november 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Er kaldt som faen, og sikkert en 20cm med snø edit: Gjennomfører det ikke. Har 72 sider med stoff jeg skulle ha terpet til i morgen. Endret 8. november 2010 av Skrujernet 2 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 It did! Har fått lasta ned multiplayer også, men det var allerede på 99%. Dekrypteringen som tok litt tid. Hat testet, og ja, det funker som bare det. God natt, jeg legger meg. 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gidder ikke å utdype dette med dekryptering da? Er helt gresk for meg, men vil gjerne teste skiten... 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skrujernet er linselus. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hver gang du preloader et spill på steam så får du med en del krypterte filer. Etter spillet blir released, så må den dekryptere disse filene for at du skulle kunne spille spillet. Grunnen til det er jo at du ikke skal kunne spille spillet før release. Men faen å urettferdig! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Tenkte mer på hvordan man gjorde det, men får vel bite i den sure spinaten og vente til å morra. Lurer på om jeg faktisk kommer til å drømme om faanskapet i natt For de som kjeder seg litt. Endret 8. november 2010 av bandreas 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå