dysfunctional Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Trur du ja, du må være over 18 eller ha med voksen for og få kjøpt det, vet ikke åssen det er med forhåndsbestillinger tho. Sånn det "skal" være, ja. Men ikke alle er like strenge. Jeg husker jeg fikk kjøpt GTA som 16-åring. Ikke alle butikker følger like strenge regler, dessverre. Men noen er flnke til å følge opp, og godt er det. 2 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Gi + vis du synes plussing er irriterende Endret 8. november 2010 av cookiemonster123 3 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har nesten lyst til å ta bussen til byen og se hvor mange som er klare utenfor gamezone/gamestop.. Kort dag imorra på skolen, håper MP er cracka før 2 tida. 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eg er 16 og stikjer til Spaceworld for å hente det Trur du ja, du må være over 18 eller ha med voksen for og få kjøpt det, vet ikke åssen det er med forhåndsbestillinger tho. Har allerede kvittering, ingen på spaceworld eller gamestop nevnte noe om alder heller. Og ja, jeg har snille foreldre i forrhold til spill. 1 Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nå er det ikke lenge igjen før jeg stikker opp til elkjøp! 1 Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Call of Duty Black Ops er live til PC. Det vil si at alle som har fysisk kopi kan nå spille det på PC, driver og installerer nå. WOOOOHOOOO! Endret 8. november 2010 av Spjeld 1 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eg er 16 og stikjer til Spaceworld for å hente det Trur du ja, du må være over 18 eller ha med voksen for og få kjøpt det, vet ikke åssen det er med forhåndsbestillinger tho. Har allerede kvittering, ingen på spaceworld eller gamestop nevnte noe om alder heller. Og ja, jeg har snille foreldre i forrhold til spill. Det hjelper nok lite, du må være 18 uansett. De fleste følger ikke opp men noen gjør det. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 satan nå skulle jeg ønske jeg bodde nært en spillbutikk FUCK!!!!!! 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Call of Duty Black Ops er live til PC. Det vil alle som har fysisk kopi kan nå spille det på PC, driver å installerer når. WOOOOHOOOO! Men vi som var så snille å støttet steam ved å kjøpe spillet via den portalen "sitter i saksa"? Og må vente til kl 08 for å få spilt? 3 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ser på gameplay videos av gungame akkurat nå. Dette er jo en eksakt kopi av gungame på Counter-strike... Ikke at det gjør noe da, jeg er jo best på gungame ! 1 Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Call of Duty Black Ops er live til PC. Det vil si at alle som har fysisk kopi kan nå spille det på PC, driver og installerer nå. WOOOOHOOOO! Liker 1 Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Til Bandreas Quoting Dr. Perry Cox: Thats right Melissa! Teknisk sett Lonnie som sa det, men han quotet Cox Endret 8. november 2010 av Spjeld 1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ifølge en dude på Gamestop i Ålesund; så er ikke det aldersgrenser på et spill, men aldersanbefalinger. Am I rait? 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ja, og butikken velger selv om de vil selge. men de velger ofte å ikke selge pga de ikke vil ha foreldre på nakken 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg gleder meg mer til i morgen enn jeg har gledet meg til julaften de siste 3-4 årene. EDIT: Bare hos meg at Diskusjon.no fikk totalt blackout i noen minutter? Endret 8. november 2010 av Mokko 3 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Tid kommer det "egentlig" ut? vil ikke sette alle mine videoer til public før jeg vet det er safe. Står 10 timer på steam.. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg dekrypterer filene nå. Restart steam! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 For de av dere som kan spille spillet så kan dere joine serveren min her 173.199.71.210:3074 Setter opp med demolition i starten nå. Eneste jeg kan er å bruke black ops RCON så dere får si fra om jeg skal gjøre forandringer underveis. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Altså, det har jo blitt sluppet lenger østover for flere timer siden, og selv om PC-aktiveringen blir utsatt tviler jeg på at de vil gjøre noe særlig om du legger dem ut nå. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 serverene mine er oppe nå, men hvor er det jeg setter opp map exclude list og mode modes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå