HCG Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du har vel sett tittelen ''9 Lives?''Menneh, forstår meg at det kan være travelt med folk som suger med sniper på laget osv. Men likevel, tar jo nesten hele gleden ut av spillet. Er vel sikkert eneste grunnen til at jeg kommer til å fortsette med MW2...Fryder meg at de fjerner Quickscoping på Black Ops Hvor irriterende er det ikke å ha en liten drittunge med 2-20 i stats som ødelegger for hele laget ved å løpe rundt, ta 360 og Quickscope hvor han kun treffer 1/10 ganger?Bare fortsett med MW2 du, det er et drittspill uansett. Men forbred deg at omtrent samtlige MW2 spillere kommer til å emigrere til Black Ops, hvilket betyr at du sikkert må vente i evigheter for å komme med i en server med en laggete host. Altså, for å få det oppklart;kommer ikke til å hoppe over Black Ops, tvert imot, skal gå 15th prestige, men det du sier er helt sant, kids med 2-20 i stats er idiotisk. Når jeg sniper er jeg vel 30-10 i FFA med Marathon. 6 Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ingen som vet svaret på om man får aktivert retail versjon på steam etter kl. 00.00? 6 Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 så ut som de overdreiv den fjerningen av qs litt.. det må jo gå ann å skyte folk etter siktet har vært oppe i et halvt sec eller noe, bare ikke at de noscoper/ bare akkuratt begynner å sikte littegranne og så skyter.. wow, 51 brukere leser dette emnet ny rec? 6 Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hyyl Satt og gleda meg til klokka sku bli 12, og så sier steam det er 10 timer igjen. Tidlig kveld idag. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er glad for hver person på 13 år som ikke får kjøpt dette spillet. Er det bare jeg som er 22 og likevel spiller dette? :X Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) [RMV] Endret 25. september 2017 av danielc^ 6 Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Blir kjipt å ligge med spillet på hodeputa i natt med alarm klokka 08:00 =/ Håper ikke d stemmer 22 her også! Hater kids som lurer til seg voksenspill =P Endret 8. november 2010 av Bsen 6 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kidsa har vel alternative måter å skaffe spillet på, "dessverre". 5 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Posten bør helst ikke svikte meg i morgen. Da skal noen dø. EDIT: Men se å gi faen i denne plussinga, da! Endret 8. november 2010 av Mokko 8 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er 15, og spaserar ned på Elkjøp å kjøper det. Enkelt og greit 5 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Neida....da køyer jeg! Må være opplagt til den store dagen i morra! Tenk at om 12 timer holder jeg spill-coveret i min hule hånd 5 Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ser ingen plussing jeg =/ Hadde jeg stått på spaceworld hadde fan ingen gamle damer fått kjøpe spillet heller^^ Garantert til en kid 5 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Fuck off, dere som kjøper det i morgen. Jeg har ikke råd. /whine 3 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) [RMV] Endret 25. september 2017 av danielc^ 3 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Jeg er ølløv, og stikker på hjørnet og kjøper det av min lokale spill-pusher Neida... Men helt seriøst, hvorfor er det viktig å nevne alder og hvor dere kjøper det? Endret 8. november 2010 av kjermy 4 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er glad for hver person på 13 år som ikke får kjøpt dette spillet. Er det bare jeg som er 22 og likevel spiller dette? :X 21;) 3 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Eg er 16 og stikjer til Spaceworld for å hente det Trur du ja, du må være over 18 eller ha med voksen for og få kjøpt det, vet ikke åssen det er med forhåndsbestillinger tho. 1 Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg lasta akkurat ned 7.6 MB til Black Ops (pc). Noen som vet hva dette er? Er det den mye omtalte quickscope patchen muligens? 2 Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jamen, det var da som.. "KOM TIL BLACK OPS TRÅDEN, GRATIS PLUSS TIL ALLE!" 8 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det er så JÆVLA typisk!! Hver gang jeg skal få et nytt spill, så bruker nettet å klikke!! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå