smi Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Laster ned Black Ops nå, gleder meg! hvor laster du det ned i fra? steam? 2 Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=EIiZop7kcQI&feature=player_embedded# 2 Lenke til kommentar
SindreMA Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ka med denne da ha ha Jaja, jeg bor ikke i Bergen så tar meg ikke nær av noe fikk du kjøpt spillet eller bare prøvd 2 Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Imorgen vil MW2 offisielt dø er det flere som sier. Det har ni liv det spillet der, mener å huske det døde onsdag for et år siden. 3 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du har vel sett tittelen ''9 Lives?'' Menneh, forstår meg at det kan være travelt med folk som suger med sniper på laget osv. Men likevel, tar jo nesten hele gleden ut av spillet. Er vel sikkert eneste grunnen til at jeg kommer til å fortsette med MW2... 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ai ai. Jeg irriterer meg grønn og gul over at jeg ikke har penger til spillet. Får ikke lånt av foreldre heller, nettopp lånt 7k til billappen... Snakkes neste lønning, Black Ops. 3 Lenke til kommentar
smi Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 noen som vet om det går an å spille enspiller delen i natt? 3 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ikke på PC, kan ikke gjøre noenting før du får aktivert det. 3 Lenke til kommentar
Bsen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ikke på PC, kan ikke gjøre noenting før du får aktivert det. Har noen en link for å bekrefte dette? Så om jeg vil kjøpe det på PC, så er det ingen vits å snike seg ut klokka 12 for å handle det på spaceworld? 3 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nei, og jeg som har gleda meg rått til å game etter klokka 12 mens jeg var på trafikalt i kveld. Jaja, er bare å legge seg med en gang da.. 3 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ikke på PC, kan ikke gjøre noenting før du får aktivert det. Har noen en link for å bekrefte dette? Så om jeg vil kjøpe det på PC, så er det ingen vits å snike seg ut klokka 12 for å handle det på spaceworld? Har ikke det, men uansett så må det aktiveres på Steam, og siden det ikke kan aktiveres før klokka 8(?) imorra tidlig så ... 1 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Så elkjøp gutta, fått black ops i posten nå da ? :grin2: Hehe tenkte meg det ja. Endret 8. november 2010 av Major hardon 4 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Klarer ikke å registere meg på callofduty.com .. 3 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Du har vel sett tittelen ''9 Lives?'' Menneh, forstår meg at det kan være travelt med folk som suger med sniper på laget osv. Men likevel, tar jo nesten hele gleden ut av spillet. Er vel sikkert eneste grunnen til at jeg kommer til å fortsette med MW2... Fryder meg at de fjerner Quickscoping på Black Ops Hvor irriterende er det ikke å ha en liten drittunge med 2-20 i stats som ødelegger for hele laget ved å løpe rundt, ta 360 og Quickscope hvor han kun treffer 1/10 ganger? Bare fortsett med MW2 du, det er et drittspill uansett. Men forbred deg at omtrent samtlige MW2 spillere kommer til å emigrere til Black Ops, hvilket betyr at du sikkert må vente i evigheter for å komme med i en server med en laggete host. 5 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=EIiZop7kcQI&feature=player_embedded# Det var ganske kult igrunn. Dæven, 50 Bruker(e) leser dette emnet nå Endret 8. november 2010 av Major hardon 3 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Klarer ikke å registere meg på callofduty.com .. den nettsiden suger maks, prøv igjen senere få funker det sikkert. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Faens plussomaner, de er overalt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Plussinga har blitt irriterende på forumet... Ingen bruker det riktig! 5 Lenke til kommentar
DizoriaN Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tok turen til gamestop og bestilte det der også. Bare for å være 100% sikker at jeg faktisk får spillet i morgen. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå