Flux1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lol, føler at det er masse retards som spiller COD for realisme... [irony] HVA?! CoD serien er det NÆRMESTE du kommer realisme! [/irony] 2 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Lol, føler at det er masse retards som spiller COD for realisme... Det er vel enda fler som hopper rundt som kaniner og prøver å få 360 noscope kills. Du har ikke peiling på hvor irriterende det er å ha sånne på laget når du spiller Tactical. Endret 8. november 2010 av Hcw87 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvem i alle er det som plusser alle side opp og side ned? Uansett, QS er noe dritt. Har noen 15-åringer som skryter over at de er så innmari gode med dette QS-tullet og driver å utfordrer folk til en runde i sniper lobby for så å håne de i all offentlighet på facebook etterpå. Herre... 5 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) QS er en glitch som aldri burde vært i noe spill. Beste videoen ever Endelig må man faktisk lære seg å snipe på den virkelige måten. Hva er glitchen? Og om man skulle plutselig være realistisk i CoD føler jeg at weapon jams er på sin plass. Spesielt på AR/SMG/LMG klassene. Endret 8. november 2010 av Konamixx 2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvem er det som spammer med plusser? Slutt. 8 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) blir deilig å slippe de 9 år gamle britiske drittungene som hyler i mikken av at de fikk et bra quickscope kill. Endret 8. november 2010 av Ownbeef 3 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hvem er det som spammer med plusser? Slutt. Haha, skulle akkurat til å si det samme 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 blir deilig å slippe de 9 år gamle britiske drittungene som hyler i mikken av at de fikk et bra quickscope kill. Det er jeg enig i, men nå har de drept all sniping generelt. Det hadde vært nok å gjøre Sleight of Hand Pro ubrukelig med snipere, slik at tiden det tar å scope hadde vært lik som på MW1 og W@W. 2 Lenke til kommentar
v3ndetta Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vet noen om man installerer retail og ikke downloader fra steam, om da den "locked" greia dems fortsatt gjelder? 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 blir deilig å slippe de 9 år gamle britiske drittungene som hyler i mikken av at de fikk et bra quickscope kill. Det er jeg enig i, men nå har de drept all sniping generelt. Det hadde vært nok å gjøre Sleight of Hand Pro ubrukelig med snipere, slik at tiden det tar å scope hadde vært lik som på MW1 og W@W. ja, det er litt synd da , skulle scopa som på cod4 1 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Laster ned Black Ops nå, gleder meg! 2 Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) noen som har en side der hvor det står hvor mye attachmenta koster og våpen lista ogsånn? EDIT: Så ikke første post Endret 8. november 2010 av ReGaiN 2 Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 blir deilig å slippe de 9 år gamle britiske drittungene som hyler i mikken av at de fikk et bra quickscope kill. Det er jeg enig i, men nå har de drept all sniping generelt. Det hadde vært nok å gjøre Sleight of Hand Pro ubrukelig med snipere, slik at tiden det tar å scope hadde vært lik som på MW1 og W@W. ja, det er litt synd da , skulle scopa som på cod4 Agreed. Var aldri noe mas om quickscoping da. Var jo bare at MW2 gjorde det altfor altfor enkelt med SoH Pro. 1 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det tar ikke mer enn et skudd for å drepe fra midjen og opp med den ene bolt-action snipern, så om de IKKE hadde gitt ut denne patchen hadde det vært enda verre. Krever jo ikke så mye av ''skill'' å treffe noe fra midja og opp. I MW2 krevde det hvertfall 2 skudd med mindre du traff hodet. 1 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Greit at release blir kl 08.00 i morgen for PC, selv om konsollspillerene får det ved midnatt. Men hvorfor i alle dager endre releasen bare timer før spillet skal komme? Hadde sett frem til å spille i hele natt men nå må jeg jo bare sove, fysj! 2 Lenke til kommentar
xarr Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ja, litt informasjon om hvorfor unlock-tiden ble forflyttet med ganske mange timer hadde vært kjekt. Men desverre er det ganske vanlig med en vegg av stillhet i denne industrien.. 1 Lenke til kommentar
seblar Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vist jeg ikke får spillet imorgen, bare for at jeg bor oppi granskauen (nordland) , da blir jeg seriøst lei meg! 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Glad jeg slipper å spille med QS folk! Det ødlegger så sinnsykt for laget da de dør kjappere og vi taper gamet 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er bare meget nysgjerrig på hvem faen som plusser for harde livet.. Er fremdeles litt usikker på om jeg kjøper dette eller ikke. Om jeg skulle kjøpe det blir det nok bare for singleplayeren sin del. Liker SP til CoD serien 4 Lenke til kommentar
Sebboo Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 http://www.callofduty.com/theater ute! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå