Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 problemet er ikke at vi ikke får den i morgen men at elkjøp lyger til oss og sier den ble sendt på fredag.: Hei og takk for din henvendelse! Den er sendt ifra oss, men jeg har ikke fått noe sporingsnummer hos posten enda. Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er selvfølgelig velkommen til å kontakte oss igjen! Med vennlig hilsen Cathrine Kundesenteret 1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror Black Ops fortsatt kommer til å bli et bra spill, men for min del er det et STORT minus at man ikke kan quickscope. Sleight of Hand Pro driter jeg i, jeg sniper på COD4 og WaW også... Treyarch er gay = Min og flere millioner andre sin mening. 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ordentlig sniping? lol det får du KUN på batlefield bad company 2 Ehm? Ikke bare BC2 man kan snipe, du har alle spillene i Bf serien, ARMA, Operatio flashpoint osv osv. Husk at Black ops har baner som er mye større enn Nuketown. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) ikkno mer QS? Gjør ikke meg noe...QS er jo bare tull, ihvertfall om jeg skal dømme etter killcam. Dessuten fungerer det jo IKKE å sikte normalt med sniper i MW2, så sjansen for kill er jo kun der ved QS. Hadde det også vært en funksjon som gjør at det er umulig å campe, så hadde det vært det optimale spillet IMO. Endret 8. november 2010 av Dellers 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ok true. men cod har aldri hatt ekte sniping. på ekte sniping så må man ta hensyn til at kula detter nedover og at du må skyte forran om du skal ta en som løper. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 QS er jo ikke så jævlig. De burde heller fjerne last stand, og den jævla RC bilen som sjer helt fucka ut. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror Black Ops fortsatt kommer til å bli et bra spill, men for min del er det et STORT minus at man ikke kan quickscope. Sleight of Hand Pro driter jeg i, jeg sniper på COD4 og WaW også... Treyarch er gay = Min og flere millioner andre sin mening. hva er viktig med QS? det er jo så urealistiskt. 2 Lenke til kommentar
Hallis93 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 muttern har forhåndsbestilt black ops til meg på Gamestop, men siden det er 18-årsgrense, fåkke jeg henta det aleine imorra da, eller må morra mi være med? Gamestop er jo helt nazi på de "anbefalte aldersgrensene" 1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 JD sier at quickscoping er cheap. Greit, MW2 QS er det. Men generelt? Ja, hva er IKKE cheap i Black Ops da? RC-XD - Claymores - Second Chance? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 40 brukere leser dette emnet. Ny rekord maybe ? Hvertfall noe man ikke ser hver dag Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ihvertfall om jeg skal dømme etter killcam. Killcam lagger. Du kan også se et killcam der du blir drept av en UMP som bare skyter bak deg når du løper forbi, er det også bare tull? Dessuten fungerer det jo IKKE å sikte normalt med sniper i MW2, så sjansen for kill er jo kun der ved QS. Hva? Det funker jo finfint det? Har aldri hatt noen problemer med siktet. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror Black Ops fortsatt kommer til å bli et bra spill, men for min del er det et STORT minus at man ikke kan quickscope. Sleight of Hand Pro driter jeg i, jeg sniper på COD4 og WaW også... Treyarch er gay = Min og flere millioner andre sin mening. hva er viktig med QS? det er jo så urealistiskt. Hva er ikke urealistisk med black ops, og cod generelt? 1 Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bare jeg som har lagt merke til at på Steam så står det "This game will unlock in approximately 14 hours" Hvis jeg ikke er elendig med klokka så er det ikke 01:00 1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg tror Black Ops fortsatt kommer til å bli et bra spill, men for min del er det et STORT minus at man ikke kan quickscope. Sleight of Hand Pro driter jeg i, jeg sniper på COD4 og WaW også... Treyarch er gay = Min og flere millioner andre sin mening. hva er viktig med QS? det er jo så urealistiskt. Fun. Regular guns bli LITT for kjedelig iblant. 1 Lenke til kommentar
Hallis93 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Greia med at Treyarch har fjerna muligheten for Qsc, er fordi de ser på det som et problem at alle drittungene prøver å quickscope som guder, selvom de bare er wack. Dette ødelegger muligheten for ordentlig teamplay osvsosv, according to Treyarch 5 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 QS er en glitch som aldri burde vært i noe spill. Beste videoen ever Endelig må man faktisk lære seg å snipe på den virkelige måten. 2 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bare jeg som har lagt merke til at på Steam så står det "This game will unlock in approximately 14 hours" Hvis jeg ikke er elendig med klokka så er det ikke 01:00 Det har blitt nevnt noen ganger, så du er nok ikke den eneste nei 2 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Greia med at Treyarch har fjerna muligheten for Qsc, er fordi de ser på det som et problem at alle drittungene prøver å quickscope som guder, selvom de bare er wack. Dette ødelegger muligheten for ordentlig teamplay osvsosv, according to Treyarch Dette ødelegger også muligheten til å bruke sniper. Gleder meg til BF3 nå. Mangel på ordentlig skytespill fortiden 1 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Lol, føler at det er masse retards som spiller COD for realisme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå