Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

problemet er ikke at vi ikke får den i morgen men at elkjøp lyger til oss og sier den ble sendt på fredag.:

Hei og takk for din henvendelse!

Den er sendt ifra oss, men jeg har ikke fått noe sporingsnummer hos posten enda.

Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er selvfølgelig velkommen til å kontakte oss igjen!

Med vennlig hilsen

Cathrine

Kundesenteret

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror Black Ops fortsatt kommer til å bli et bra spill, men for min del er det et STORT minus at man ikke kan quickscope. Sleight of Hand Pro driter jeg i, jeg sniper på COD4 og WaW også... Treyarch er gay = Min og flere millioner andre sin mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

ikkno mer QS?

Gjør ikke meg noe...QS er jo bare tull, ihvertfall om jeg skal dømme etter killcam. Dessuten fungerer det jo IKKE å sikte normalt med sniper i MW2, så sjansen for kill er jo kun der ved QS. Hadde det også vært en funksjon som gjør at det er umulig å campe, så hadde det vært det optimale spillet IMO.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ihvertfall om jeg skal dømme etter killcam.

Killcam lagger. Du kan også se et killcam der du blir drept av en UMP som bare skyter bak deg når du løper forbi, er det også bare tull?

Dessuten fungerer det jo IKKE å sikte normalt med sniper i MW2, så sjansen for kill er jo kun der ved QS.

Hva? Det funker jo finfint det? Har aldri hatt noen problemer med siktet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror Black Ops fortsatt kommer til å bli et bra spill, men for min del er det et STORT minus at man ikke kan quickscope. Sleight of Hand Pro driter jeg i, jeg sniper på COD4 og WaW også... Treyarch er gay = Min og flere millioner andre sin mening.

hva er viktig med QS? det er jo så urealistiskt.

Hva er ikke urealistisk med black ops, og cod generelt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

hva er viktig med QS? det er jo så urealistiskt.

Fun. Regular guns bli LITT for kjedelig iblant. :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greia med at Treyarch har fjerna muligheten for Qsc, er fordi de ser på det som et problem at alle drittungene prøver å quickscope som guder, selvom de bare er wack. Dette ødelegger muligheten for ordentlig teamplay osvsosv, according to Treyarch

• Liker 5
Lenke til kommentar

Greia med at Treyarch har fjerna muligheten for Qsc, er fordi de ser på det som et problem at alle drittungene prøver å quickscope som guder, selvom de bare er wack. Dette ødelegger muligheten for ordentlig teamplay osvsosv, according to Treyarch

Dette ødelegger også muligheten til å bruke sniper. Gleder meg til BF3 nå. Mangel på ordentlig skytespill fortiden

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...