Elefantmesteren Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Noen som vet om det er Dedicated Servers eller samme driten som i MW2? Kommer til å være faktoren om jeg kjøper eller ikke, tror jeg. Vis jeg ikke husker feil så skal de prøve å kombinere dedikerte servere og det eksisterende konsollsystemet hvor man hopper rett inn i en lobby. de har sakt at det blir dedikerte servere, server browser, mod tools og dev console Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Noen som vet om det er Dedicated Servers eller samme driten som i MW2? Kommer til å være faktoren om jeg kjøper eller ikke, tror jeg. Vis jeg ikke husker feil så skal de prøve å kombinere dedikerte servere og det eksisterende konsollsystemet hvor man hopper rett inn i en lobby. de har sakt at det blir dedikerte servere, server browser, mod tools og dev console Da høres det bra ut Edit: Satser på at konsoll delen også får seg et løft Endret 29. august 2010 av Its me benji Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hørte noe om at det er zombie mod også i black ops, men er det sant? Kommer det i den "vanlige" utgaven av black ops også, eller er du nødt til å kjøpe noe sånn limited edition greier? Trenger svar fordi jeg tenkte å stikke til byen for å forhåndsbestille ett eksemplar, men vil helst ha zombie mod også Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tror dette slår Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 vel, det kan umulig bli noe værre enn modern warfare 2.. det skal ihvertfall godt gjøres. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kunne hatt U2 soundtrack... Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hørte noe om at det er zombie mod også i black ops, men er det sant? Kommer det i den "vanlige" utgaven av black ops også, eller er du nødt til å kjøpe noe sånn limited edition greier? Trenger svar fordi jeg tenkte å stikke til byen for å forhåndsbestille ett eksemplar, men vil helst ha zombie mod også Må jo være i den vanlige, for PC får jo ikke harded eller prestige edition.. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hørte noe om at det er zombie mod også i black ops, men er det sant? Kommer det i den "vanlige" utgaven av black ops også, eller er du nødt til å kjøpe noe sånn limited edition greier? Trenger svar fordi jeg tenkte å stikke til byen for å forhåndsbestille ett eksemplar, men vil helst ha zombie mod også Må jo være i den vanlige, for PC får jo ikke harded eller prestige edition.. Kanskje det kommer som DLC? Jeg venter uansett litt før jeg forhåndsbestiller Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 De sa det kommer zombie mod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 er det en eller to dager til informasjonen kommer ut? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 1 september. Onsdag. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hørte noe om at det er zombie mod også i black ops, men er det sant? Kommer det i den "vanlige" utgaven av black ops også, eller er du nødt til å kjøpe noe sånn limited edition greier? Trenger svar fordi jeg tenkte å stikke til byen for å forhåndsbestille ett eksemplar, men vil helst ha zombie mod også Må jo være i den vanlige, for PC får jo ikke harded eller prestige edition.. Kanskje det kommer som DLC? Jeg venter uansett litt før jeg forhåndsbestiller jo, kan jo være DLC, men det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 1 september. Onsdag. er det ikke tirsdag? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) 1 september. Onsdag. er det ikke tirsdag? Er du seriøs? Hehe.. Og nei, det er onsdag. Endret 30. august 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Når på dagen tror du de viser ting, er det sånn 00:01 på Onsdag eller kommer det utover dage Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 De viser det nok utover dagen i USA. Så litt senere på dagen her altså. Men ikke vet jeg. Alt jeg vet er at infoen om multiplayer kommer på onsdag, og jeg håper jeg sitter med positive meninger da. Det er selvsagt spekulasjoner om at det vil bli gitt info om en BETA da også, men jeg tviler på at det kommer noe BETA i og med at det gir dem svært liten tid til å fikse på ting som kommer inn som tilbakemeldinger. Treyarch kan gå på en liten smell hvis de ikke gir ut en BETA da. MW2 fikk ingen BETA og man ser hvordan det gikk. Kanskje de bruker MW2 sin multiplayer som en svær BETA, og bruker klagene som har kommet på MW2 som sine pekepinner. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 En beta som i... ? beta som blir gitt ut med beta-keys, eller en betaversjon av spillet som utviklerne tester? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Det er rykter om det. Men Josh Olin sa det ikke kommer en Beta 1.september. De burde nesten gitt ut en BETA, en test-versjon, ja med beta-keys sånn at de kan jobbe med feilene vi finner. Men de bruker vel MW2 som en BETA, iom at det spillet var så fullt i feil at de retter på alt det og ser opp for å ikke gjøre de samme tabbene. 1 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg tror det er litt seint for en beta nå, men man kan jo håpe. I så fall bør den komme fort, 14. september og utover er booka med Halo:Reach... Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Det er jo det jeg sier. Det er kun ett rykte, og jeg tror ikke på det. Josh Olin sa også at det ikke er noe BETA som skal bli presentert 1.sep. De har nok mer enn nok oversikt på alle feilene de må være ops på etter MW2. Så de trenger ingen BETA. Lyst på en Xbox og prøve dette Halo-greiene deres. Selvom jeg ikke ser på det som en "shooter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå