Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Black Ops

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er Dedicated Servers eller samme driten som i MW2? Kommer til å være faktoren om jeg kjøper eller ikke, tror jeg.

Vis jeg ikke husker feil så skal de prøve å kombinere dedikerte servere og det eksisterende konsollsystemet hvor man hopper rett inn i en lobby.

de har sakt at det blir dedikerte servere, server browser, mod tools og dev console :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er Dedicated Servers eller samme driten som i MW2? Kommer til å være faktoren om jeg kjøper eller ikke, tror jeg.

Vis jeg ikke husker feil så skal de prøve å kombinere dedikerte servere og det eksisterende konsollsystemet hvor man hopper rett inn i en lobby.

de har sakt at det blir dedikerte servere, server browser, mod tools og dev console :D

Da høres det bra ut :)

Edit: Satser på at konsoll delen også får seg et løft

Endret av Its me benji
Lenke til kommentar

Hørte noe om at det er zombie mod også i black ops, men er det sant? Kommer det i den "vanlige" utgaven av black ops også, eller er du nødt til å kjøpe noe sånn limited edition greier? Trenger svar fordi jeg tenkte å stikke til byen for å forhåndsbestille ett eksemplar, men vil helst ha zombie mod også :)

Lenke til kommentar

Hørte noe om at det er zombie mod også i black ops, men er det sant? Kommer det i den "vanlige" utgaven av black ops også, eller er du nødt til å kjøpe noe sånn limited edition greier? Trenger svar fordi jeg tenkte å stikke til byen for å forhåndsbestille ett eksemplar, men vil helst ha zombie mod også :)

Må jo være i den vanlige, for PC får jo ikke harded eller prestige edition..

Lenke til kommentar

Kanskje det kommer som DLC? Jeg venter uansett litt før jeg forhåndsbestiller

Lenke til kommentar

Kanskje det kommer som DLC? Jeg venter uansett litt før jeg forhåndsbestiller

jo, kan jo være DLC, men det tviler jeg på.

Lenke til kommentar

De viser det nok utover dagen i USA. Så litt senere på dagen her altså. Men ikke vet jeg. Alt jeg vet er at infoen om multiplayer kommer på onsdag, og jeg håper jeg sitter med positive meninger da. Det er selvsagt spekulasjoner om at det vil bli gitt info om en BETA da også, men jeg tviler på at det kommer noe BETA i og med at det gir dem svært liten tid til å fikse på ting som kommer inn som tilbakemeldinger.

Treyarch kan gå på en liten smell hvis de ikke gir ut en BETA da. MW2 fikk ingen BETA og man ser hvordan det gikk. Kanskje de bruker MW2 sin multiplayer som en svær BETA, og bruker klagene som har kommet på MW2 som sine pekepinner.

Lenke til kommentar

Det er rykter om det. Men Josh Olin sa det ikke kommer en Beta 1.september. De burde nesten gitt ut en BETA, en test-versjon, ja med beta-keys sånn at de kan jobbe med feilene vi finner. Men de bruker vel MW2 som en BETA, iom at det spillet var så fullt i feil at de retter på alt det og ser opp for å ikke gjøre de samme tabbene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo det jeg sier. Det er kun ett rykte, og jeg tror ikke på det. Josh Olin sa også at det ikke er noe BETA som skal bli presentert 1.sep.

De har nok mer enn nok oversikt på alle feilene de må være ops på etter MW2. Så de trenger ingen BETA.

Lyst på en Xbox og prøve dette Halo-greiene deres. Selvom jeg ikke ser på det som en "shooter"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...