The Crusher Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hei. Jeg har ett JVC GR-D240E videokamera, men får ikke tatt opp på kassett lenger, pga er noe som ikke fungerer som det skal inni der, så jeg lurte på om jeg kunne ta opp film fra kameraet med pc'en, og lagre det direkte. Er dette mulig? Kan jeg også bruke dette videokameraet som et webkamera? Kameraet kobles til pc via firewire kabel... Hilsen, Crazyjoey Endret 9. august 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Åpne ditt videoprogram, velg kamera ditt og ta opp. Samme prinsippet som å legge inn film fra kamera, bortsett fra at man tar opp live. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Noen forslag til videoprogrammer da? Kjører windows 7 pro x32 på laptopen og win7home premium x64 på den stasjonære.. Helst gratisprogrammer, men må ikke være gratis.. Endret 10. august 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Fant igjen vegas pro 9, og det fungerte utmerket Takk for hjelp her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå