CavemaNz Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har hittil lest en 3-4 artikler, alle har inneholdt 5-6 skrivefeil. Dette gjør at siden virker amatørmessig og lite seriøs i mine øyne. Burde noen ha fulgt bedre med i norsktimene på skolen?? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har hittil lest en 3-4 artikler, alle har inneholdt 5-6 skrivefeil. Dette gjør at siden virker amatørmessig og lite seriøs i mine øyne. Burde noen ha fulgt bedre med i norsktimene på skolen?? Lurer på om det kan være riktig med alle disse spørsmåltegnene etter hver andre. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Jeg har hittil lest en 3-4 artikler, alle har inneholdt 5-6 skrivefeil. Den setningen gjør ikke deg til dommer akkurat. Skrivefeil er noe som alltid dukker opp. OVER alt i denne verden. Både logiske og gramatiske. Skjønner du hva de mener, så vær så snill å ikke lag en sak av det. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Skjønner du hva de mener, så vær så snill å ikke lag en sak av det. Hvorfor ikke? Hvis han mener at siden virker mere amatørmessig med alle skrivefeilene må han få lov til å mene dette. Dessuten så regner jeg med de som skriver artiklene også vil ha minst mulig skrivefeil/virke mest mulig seriøse. Så en tilbakemelding på dette kan vel ikke være så galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå