TheOats Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Noen som vet om det går an å få kjøpt noe greier som kan gjøre sykelen om til en innendørs trenings sykkel? En slik som står stille. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Du kan kjøpe deg sykkelrulle. Finnes alt fra helt enkle til de som er koblet med PC/TV. http://www.oslosportslager.no/nyhet/skaff-deg-et-forsprang-med-en-tacx-sykkelrulle-69.aspx Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Litt nysgjerrig på det samme. Lurer på hva det settet med rulle og pc-programvare som bruktes i filmen helt nederst på siden du linket til, koster? Lenke til kommentar
svante Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Et sånn oppsett koster rundt 7-8000 kroner. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Et sånn oppsett koster rundt 7-8000 kroner. oi sann..håpet det skulle være minst 4000kr mindre Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har sett en på xxl for 4500 eller 5500 husker ikke, men hvor fancy den er aner jeg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Dette er virkelig ikke aktuelt for meg, men gøy å lese en test på norsk atpåtil Har bare et generelt spm angående om man har sykkel inne slik...blir det mye olje klin/sprut? Trådstarter: Sjekk denne, så g-sport også har den til samme pris. EDIT: la til litt og rettet opp en skrive feil. Endret 1. september 2010 av chri-ot Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Olje klin og sprut har jeg ikke erfart, da har du såfall smurt kjeden med en veldig våt olje. Men svette er kanskje det som er mest grisete, evt drikke som du har problem å få i kjeften etter tung intervall trening. Finnes slike matter å legge under, men jeg selv bruker bare en gammelt badehånkle. 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Sorry jeg ikke har svart på tråden. Jeg tror jeg står over dette, det var mye dyrere enn jeg trodde. Tror heller jeg ser etter en brukt trim sykkel på finn eller noe. Lenke til kommentar
svante Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 De er først hvis du må ha muligheten til å koble opp til en pc med VR og videosykling at det blir dyrt for en rulle. En enkel sykkelrulle kan du få ned i 1500 kr. Ellers kan det være en ide å sjekke ut balanseruller. Litt vanskeligere de første gangene kanskje, men når du har fått teknikken til å sitte vil det være en lavere terskel for å ta en økt siden du ikke trenger å gjøre noe oppkobling. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Støtter det svante nevner ovenfor. I tillegg har du fordeler med å bruke rulle i forhold til trimsykkel, du får blant annet din vante sittestilling som du bruker på sykkelen ute. I tillegg er en rulle enklere å sette bort i stedet for en trimsykkel, for de kan være tunge. Lenke til kommentar
sykkelblogg Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kjøpte nylig Tacx Satori selv. Fin rulle til en betydelig rimeligere pris enn VR-modellene. Koster i skrivende stund 1799 hos XXL. Sett på god morgen Norge eller se på nyhetene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå