Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 African american? Ja, la oss kalle alle negere i verden for «African american». Underpants: alt + 0171 for «, og alt + 0187 for ». Funker jo ikke det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) For »: Hold inne ALT og trykk 0187 på tastaturets numeriske del. For «: Hold inne ALT og trykk 0171 på tastaturets numeriske del. For sistnevnte hopper nettleseren litt rundt (FF) fordi alt på Numpad har funksjoner i denne og mange nettlesere. Det anbefales at du eksempelvis skriver disse i notepad og kopierer de inn i feltet etterpå. Endret 9. februar 2008 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Åja! Prøvde oppe over alle bokstavene jeg. Takk Mikachu og sobient! Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) For »: Hold inne ALT og trykk 0187 på tastaturets numeriske del. For «: Hold inne ALT og trykk 0171 på tastaturets numeriske del. For sistnevnte hopper nettleseren litt rundt (FF) fordi alt på Numpad har funksjoner i denne og mange nettlesere. Det anbefales at du eksempelvis skriver disse i notepad og kopierer de inn i feltet etterpå. Så tungvint? bruker alt+shift+ v eller b for få « og » Ops, dere bruker windows Er vant med Mac Endret 9. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
Navido Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Herreguud...at dere orker..helt ærlig talt så er det de færreste som kommer og lærer seg norsk på hardware.no. Sikkert helt greit i teorien, men i praksis så blir dette altfor dumt syns jeg. Føles som man leker skole her. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Herreguud...at dere orker..helt ærlig talt så er det de færreste som kommer og lærer seg norsk på hardware.no. Sikkert helt greit i teorien, men i praksis så blir dette altfor dumt syns jeg. Føles som man leker skole her. gjør som de fleste, man er jo forfatter av sin egen tekst...derfor skriver man seff hva man vil når man vil, og putte div. tegn hvor man vil og når man vil Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 derfor skriver man seff hva man vil når man vil, og putte div. tegn hvor man vil og når man vil Inntrykket av deg blir jo deretter. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, heldigvis er jeg ikke utdanningsminister. Derfor får jeg ikke skylden for grammatikken til andre mennesker. Lenke til kommentar
Zattaxu Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Heter det: "det går ikke an" eller "det går ikke ann"? og hva er riktig av "jeg gikk til skolen igår kveld" og "jeg gikk til skolen i går kveld"? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Heter det: "det går ikke an" eller "det går ikke ann"?og hva er riktig av "jeg gikk til skolen igår kveld" og "jeg gikk til skolen i går kveld"? På forhånd takk for svar! Tror jeg da. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Heter det: "det går ikke an" eller "det går ikke ann"?og hva er riktig av "jeg gikk til skolen igår kveld" og "jeg gikk til skolen i går kveld"? På forhånd takk for svar! Ann er ikke et ord som betyr noe på norsk. Det heter i går. I orden. Lenke til kommentar
Niern Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kjempe fin tråd! Ganske nyttig for meg som sliter med grammatikk, skriving osv. Men har dere noe imot folk som skriver feil? Det er ikke alle som er like flinke, noe som er verd å ta hensyn til. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kjempe fin tråd! Ganske nyttig for meg som sliter med grammatikk, skriving osv. Men har dere noe imot folk som skriver feil? Det er ikke alle som er like flinke, noe som er verd å ta hensyn til. Har ikke noe i mot folka, men det er irriterende å lese til tider. Og du har en særskrivning av et sammensatt ord i innlegget ditt. Sier dette fordi jeg har inntrykk av at du vil lære. Lenke til kommentar
XII Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Simpelt og enkelt har forskjellig betydning Riktig er det imidlertid ikke. De kan ha forskjellig betydning, men de kan også brukes som synonymer. Ordet "simpel" har nemlig to betydninger: "Tarvelig, dårlig" og "alminnelig, enkel". Så jo, i visse sammenhenger kan det være riktig. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dete var ei veldig ålreit trå! Mangen tak! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg bruker hardware for å få hjelp til ett eller annet, ikke for å lær meg norsk som en professor. sikker på om de har rett hver gang ? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De kan ha forskjellig betydning, men de kan også brukes som synonymer. Ordet "simpel" har nemlig to betydninger: "Tarvelig, dårlig" og "alminnelig, enkel". Så jo, i visse sammenhenger kan det være riktig. Poenget er vel at mange bruker det i feil setting. Hvis man jobber med et veldig avansert program, kan man ikke si at det er simpelt å lage noe i det programmet uansett hvor flink du er. Det kan være enkelt fordi du er flink, men det vil aldri bli simpelt, rett og slett pga det faktum at det er et avansert/komplisert program. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Feil: Jeg er så trøtt... Riktig: Jeg er så trøtt ... Så lenge jeg har vært på internett, har alle brukt den som vistnok er feil. Jeg har faktisk aldri sett noen bruke den "riktige" måten, noe jeg aldri kommer til å bruke heller. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Feil: Jeg er så trøtt... Riktig: Jeg er så trøtt ... Så lenge jeg har vært på internett, har alle brukt den som vistnok er feil. Jeg har faktisk aldri sett noen bruke den "riktige" måten, noe jeg aldri kommer til å bruke heller. Jeg begynte å bruke den riktige måten og kommentere etter jeg så det der! Pluss at man ser jo folk skrive det der riktig hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå