XplittR Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Etter at jeg oppdaterte til froyo(2.2, ikke rooted), så har min Spotify og andre apps begynt å oppføre seg merkelig. Noen av programmene kræsjer med jevne mellomrom, og Spotify lar seg ikke lukke.. Jeg bruker Advanced Task Killed Free appen, og den vil ikke lukke Spotify dersom den spiller av musikk, slik den gjorde før! I tillegg, så starter Spotify etter ca. 5 sekund etter at jeg har "drept" det(jeg kan "drepe" når musikken er pauset). Jeg kan også drepe spotify ved hjelp av Android's innebygde task manager, men der også: bare dersom musikken er pauset, og Spotify starter opp igjen da også. Når jeg sier at Spotify åpner seg, så mener jeg at det kommer et "Pause"-ikon oppe i status-baren og sier hvilken sang som er "pauset". Dersom jeg åpner spotify er den likevel nødt til å logge inn, og dersom jeg går rett til Play, så spiller den av en annen sang enn den som var sagt i statusbaren... Jeg har prøvd å reinstallere Spotify flere ganger, er det noen andre som har samme problemet, eller som kan hjelpe meg? Skru av og på telefonen er såklart også prøvd uten hell. Kan ikke bekrefte/avkrefte om den faktisk trekker batteri, men vil anta det ettersom "LocalService" under Spotify kjører under Android sin task-manager. Den tar opp 11MB memory ved idling, og det er irriterende å se ikonet når jeg ikke har ønske om å ha spotify oppe! Si ifra om dere trenger mer informasjon Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Når det gjelder spotify så er vel det letteste å trykke på meny / exit for å lukke programmet... Og kaste taskkillern Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Og kaste taskkillern +1 En taskkiller er fin for å løse spesifikke problemer. Men å kjøre en taskkiller bare "sånn for sikkerhets skyld" er nok mere til skade enn til hjelp. FAQ: Why You Shouldn't Be Using a Task Killer with Android Is a Task Killer Necessary For Android? Dessuten: Froyo update kills Android task killer apps Endret 10. august 2010 av Prompel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå