thres93 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jeg er veldig interesert i data og alt som har med teknologi og har veldig lyst til å ta litt kurs og utdanning. Har sett mye på NITH i Oslo og hvilke tilbud de har. Lurer på litt hvilke kurs som er tilgjengelig og kjekk å ha, og evt. pris. Bor i sør-trøndelag så om noe har vert i nærheten av trondheim eller slikt hadde vert bra Så jeg måtte ha R1-Kurs for å vidreutdanne meg i bachelor i drift og nettverk av datasystemer men var ingen pris, noen som har en anelse? http://hig.no/studietilbud/r1 Takker for alle svar jeg får Thomas Endret 9. august 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva med å sjekke HiST ? En av norges fremste høyskoler innen IT. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Vil også nevne at jeg skal bynne andre året i elektro. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Heh.. Da kan du heller begynne å planlegge hvilken høyere grad du vil ta, og se på hvilke fag som kreves for å komme inn der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå