Gå til innhold

3.parts drivere til WD Raptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visst det er en integrert kontroller på hovedkortet, så har du garantert det du trenger liggende på driver cd'en som fulgte med til hovedkortet. Du må nok kopiere ut driveren og over på en diskett for å få lastet den under installasjonen.

Lenke til kommentar
Visst det er en integrert kontroller på hovedkortet, så har du garantert det du trenger liggende på driver cd'en som fulgte med til hovedkortet. Du må nok kopiere ut driveren og over på en diskett for å få lastet den under installasjonen.

Man skulle tro det ja, men det eneste som lå av drivere på cd'en som fulgte med var Chipset-drivere.

Nei, jeg får vel se hva jeg får i respons i den andre tråden jeg har (feil?)postet under "Hjelp, jeg skal ha ny pc"......

Takker i alle fall !

MVH

DeeJayVZ

Lenke til kommentar

Hei igjen !

Jeg ber om unnskyldning, men dere tar feil alle sammen (mulig jeg selv tar feil her nå, i tilfelle beklager jeg). Jeg trenger nemlig 3.PARTS-DRIVERE til S-ATA kontrolleren (hørtes det riktig ut ?) for at installasjonsprogrammet til XP PRO skal kunne "finne" Raptor'n som "masselagringsenhet" som det heter så fint.... eller bare Harddisk på dårlig norsk. Jeg har kommet så langt at jeg trykker F6 for å installere 3.parts drivere, men jeg får en feilmelding (se tråden under "Hjelp, jeg skal ha ny PC"), og kommer ikke videre i installasjonsprogrammet. Denne finnes hverken på CD'en til hovedkortet eller på www.westerndigital.com. Og JA, jeg trenger den driveren for å komme vidrere i installasjonsprosessen.

Så, hvis noen har en 3.parts driver som fungerer fint til Raptor/XP PRO er jeg veldig....nei stryk det....ubeskrivelig glad hvis noen kan sende den til meg på mail ! Jeg mener da selvfølgelig noen som har KLART å installere XP PRO på en Raptor...enda bedre dersom det er noen som har tilnærmet samme maskinvare som meg (se signaturen) !

:smile:

MVH

DeeJayVZ

Lenke til kommentar

disse driverene pleier og følge med hovedkortet på en 3,5 diskett.

evnt kan du laste dem ned hos hovedkortprodusenten og kopiere til cd, hardisk eller floppy.

floppy er jo greit for det er det første installasjons programmet leter etter når du har trykket f6 under installasjon av xp.

Lenke til kommentar

!!!!

jeg har også dette problemet!

men jeg har et promise sata 150 tx2 plus kontrollerkort.

og under installasjonen av xp, først installerer jeg driveren ved å trykke F6, det funker flott,

men så rett før win xp skal kopiere OS filene, så vil den igjen ha driveren til kontrollerkortet, men denne gangen finner den ikke filene på disketten!!

hva ******?

cant find ulsata.sys

hva er dette for noe tull?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...