illiun Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 er det 21 simpson sesonger?, hvis det er det hvor får jeg kjøpt sesongende over nr. 13. Klarer ikke å finne noe høyere en 13 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Den har ikke kommet ut. Fox gir ut en sesong i året, hvis jeg ikke husker feil. Siden sesong 13 kommer ut senere denne måneden, burde altså S14 komme til neste år. Styr unna "The Simpsons: The Complete Twentieth Season". Lenke til kommentar
illiun Skrevet 12. august 2010 Forfatter Del Skrevet 12. august 2010 men, går de sesongende mellom 13-21 på tv? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ja, Viasat 4 sender det nyeste av The Simpsons en dag i uken (søndag tror jeg). Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 google watch the simpsons online free så kan du se så mye simpsons du orker. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Det er ikke noe vits i å se noe Simpsons fra etter max sesong 9. Sesong 2-7 er veien å gå. Endret 12. august 2010 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 men, går de sesongende mellom 13-21 på tv? Det er riktig. Simpsons har dessverre falt dramatisk i kvalitet siden storhetstiden, så du har ikke gått glipp av noe. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Uansett hvilken sesong det er du ser så er det en grei måte å slå ihjel litt tid. Mye annet dritt på tv som er dårligere. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 men, går de sesongende mellom 13-21 på tv? Det er riktig. Simpsons har dessverre falt dramatisk i kvalitet siden storhetstiden, så du har ikke gått glipp av noe. Det er nok fordi skribentene og diverse andre personligheter innad i produksjonen på den tiden sa takk for seg, det kom dermed et generasjonsskifte inn i bildet som endret noe av strukturen i serien. animasjonen og tegningene endret seg nesten i samme periode. Den mørke og litt mer grafiske versjonen av The Simpsons er fra sesong 3-7, på grensen til å være uegnet for barn Personlig syns jeg alle sesongene har sine særpreg , der de 10-12 første peker seg ut som noen av de beste , men jeg er glad i mange episoder som har blitt produsert i ettertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå