Gå til innhold

Løst. Windows live mail + msn fungerer ikke lenger. Får heller ikke inst. på ny.


Anbefalte innlegg

Jeg klarte å gjøre noe dumt tidligere i kveld. Etter å ha avinstallert en toolbar (som jeg var dum nok til å laste ned i forbindelse med et spill på facebook), har det bare vært problemer. Jeg fikk ikke lenger åpnet nettleseren Opera, msn, windows live mail eller microsoft Office. Jeg har nå fått Opera og office til å fungere igjen, men mail og msn får jeg ikke åpnet. Har prøvd å installere på ny, men får bare beskjed om at disse programmen allerede er installert. Snarveiene som jeg hadde på skrivebordetvirker ikke lenger- får beskjed om at banen til snarveien ikke eksisterer lenger. Har også vært innom kontrollpanelet for å se om jeg får opp windows live mail eller msn i listen over programmer jeg kan reparere eller avinstallere, men de er heller ikke der. Hvordan skal jeg få ordnet dette igjen? Jeg blir veldig takknemlig for svar.

 

Jeg har windows 7. Maskinen er også kun noen uker gammel. Jeg har dessverre ikke fått laget en sikkerhetskopi enda (har kun laget gjenomopprettings dvd som jeg ikke ønsker å bruke da jeg nå har lagret en mengde bilder, dokumenter mm).

Endret av Kornblomst
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...