Eiriklind Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei Skal kjøpe en tv, og har lett rundt på nettet en stund. Har funnet to aktuelle tver, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal velge. De har ca. samme pris men det er to forskjeller. Den ene er en 100Hz tv og den andre er en 50Hz (tror jeg siden det ikke er nemnt hva den er) Jeg kommer til å bruke tven mest til spilling med min ps3. Kanskje se filmer. Her er linker til de to tvene Sony Bravia KDL-40EX500 (100HZ) Sony Bravia KDL-40EX600 Hva ville være det beste kjøpet med tanke på at jeg bare skal spille med den? Mvh Eirik Lenke til kommentar
Colin Archer Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei, mange spill krever over 50Hz... så det er nok lurt å gå for 100Hz, etter min erfaring. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Synd at http://www.komplett....BE-D2583A1CB52E ikke er 100Hz da. Koster faktisk en høvding mindre enn tilbudet fra Elkjøp. Sjekk anmeldelsen nede på sida, den er helt sikkert ikke skrevet av Komplett selv, nei... Endret 12. august 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå