Lixxon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg har en laptop som jeg har en VGA tilkobling til Tv skjermen og det funker supert, nettop fordi jeg har hurtigtastene FN+F5 som gjør at man kan bytte til skjerm nummer 2 osv. I dette tilfellet når det gjelder stasjonær PC kommer jeg aldri fram til at jeg kan velge skjerm nummer 2. Funker heller ikke gå på instillinger "å velge utvid skrivebord til denne skjermen" Jeg blir gal av at jeg ikke har FN+F5 på stasjonære pc'er, i dag så bare orket jeg ikkeå prøve mer, etter uendlige forskjellige instillinger. Håper noen kan hjelpe meg der ute! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Hvis du bruker Windows 7, prøv Windowstasten og P for å velge mellom ulike utgangsmodi (Win+P). Det høres ut som det er noe galt med tilkoblingen din, dog. Endret 9. august 2010 av Lch Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 På noen stasjonære må du først Koble til kabelen, deretter slå på TV'en før du slår på PC'en slik at skjermkortet "oppdager" tv'en / Skjermen før du kan aktivere den. Du sier ikke så mye om hav operativ system og skjermkort du har. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 På noen stasjonære må du først Koble til kabelen, deretter slå på TV'en før du slår på PC'en slik at skjermkortet "oppdager" tv'en / Skjermen før du kan aktivere den. Du sier ikke så mye om hav operativ system og skjermkort du har. beklager sen respons har skjedd så mye utenfor pc-skjermen. Men uansett så har jeg Radeon 5870 skjermkort og win 7(64xbit). Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Generelt skal win7 oppdage display som blir koblet til automatisk med det samme du kobler dem til. Men her er noe du kan prøve: Klikk på et tomt sted på skrivebordet og velg Endre Skjerm Oppløsning. Da skal du få fram en panel der du kan slå på ekstra skjerm, begynn med å trykke på gjenkjenn. Husker ikke akkurat valgene i farta har bare en skjerm på den PC'en jeg sitter på akkurat nå. Hvis du ikke finner det der, høyre klikk på et tomt sted i skrivebordet og velg Catalyst Control Center, Graphics, Desktops and Displays, Detect Displays. Hvis valget Catalyst Control Panel ikke er der trenger du en oppdatering av skjermdriveren; http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon-win7-64.aspx Endret 6. september 2010 av drbuggs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå