Deragon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 hei, jeg har nå oppgradert min bærbare pc, fra vista til win 7. men da jeg gjorde dette fikk jeg et lite problem, jeg får ikke aktivert wireless med [FN]+ F1 hva kan jeg gjøre i denne saken, noen som har vært borti det samme problemet? takker så mye for alle svar på forhånd Mvh Deragon Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Prøv og skru ut det trådløse nettverkskortet og start PCen uten det, også skrur du den av og setter det inn igjen, hadde samme problemer med en HP laptop av dv6000 serien. Men er du også sikker på at du har riktige drivere til kortet? -- Bjørnar Rait.no Lenke til kommentar
Deragon Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 ligger det ikke inni skjermen da? har ladrig skudd ut noen deler i laptop før. da jeg føler den burde være komplet sån som den kommer fra butikk.. men gi meg en guid på dette til min type pc skal jeg prøve. og ang driver, siste oppdatering av driver for li 2727 er vista. hvis du klarer og finne en for win 7 ville jeg vært veldig takknemlig Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Er nok bare antennene som ligger i skjermen. Kortet pleier og ligge inne i PCen, men anbefaler da og ta kontakt med en som kan litt om PCer hvis du er usikker. Har lagt merke til på noen av HP sine laptoper at de har plassert det rett ved RAM, og da er ganske lett og komme til. -- Bjørnar Rait.no Lenke til kommentar
Deragon Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 til dere som har samme problem med amilo li 2727, da dere legger inn win 7. bruk denne lenke. da den vil aktivere muligheten til bruk av [FN]+F1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå