Amant Nena Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 jeg har akuratt kommet meg inn bunkeren og tatt alle "sikringskapene", jeg gikk inn til rommet med datamaskinen, men nå er alt blått, og "telleren går bare til 4 min nå jeg taster inn numrne, på datamaskinen står det " the compass knows the way", noen som vet hva jeg må gjøre? jeg har lett overalt på Lostpedia, men det står ikke hvordan jeg kommer meg videre fra denne knipen takk for all hjelp Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Har du sjekket Youtube? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 lol,spiller du lost the game? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Oi, så snilt å hjelpe med håning. Er desverre for lenge siden til at jeg husker fra spillet, men du kan jo forsøke deg på denne: http://www.gamefaqs.com/ps3/942290-lost-via-domus/faqs/52019 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Husker jeg fant en komplett gauide på youtube, bare søk litt så finner den nok. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Oi, så snilt å hjelpe med håning. Er desverre for lenge siden til at jeg husker fra spillet, men du kan jo forsøke deg på denne: http://www.gamefaqs.com/ps3/942290-lost-via-domus/faqs/52019 Det er lost jo,det er jo som å spille avatar det:p prøver ikke å være frekk,men finnes flere bedre spill. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Det finnes bedre måter å si det på også. Og OM TS vil spille Lost så er det ingen som har noe med det å gjøre da, er lov å spille hva en selv vil. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 jojo,det finnes flere guids på ign sikkert,så er det sikkert walktroughts på youtube også. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 17. august 2010 Forfatter Del Skrevet 17. august 2010 (endret) lol,spiller du lost the game? jaja, er helt lost jeg vettu, leser til å med lost bøker(dvs. at jeg har lest en bok), haha. men det er litt mer intreresangt å spille spillet hvis du er opphengt i serien, men hvis du ikke ser på lost vil du sikkert synes det er dårlig... enig med zlpw0ker, ja, det fins bedre spill... men jeg er glad i spillet har foresten kommet videre Endret 17. august 2010 av Amant Nena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå