WiSLE Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei. Når jeg spiller spill med mitt 280GTX så piper det, høyfrekvent piping som er spesielt hørbart når det er mye lys på bildet og tung grafikk. Piper og skråler noe veldig, som blir plagsomt under spilling. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det er helt normale lyder. Jeg husker ikke helt spesifikt hav det gjorde det, men jeg mener det var pga. varme får de til å endre størrelse frem og tilbake raskt. I tillegg lager kondensatorer en pipe lyd når de lades opp, og det er masse kondensatorer. At lydene er normale er vel alt man trenger å vite i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
antilope118 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei. Når jeg spiller spill med mitt 280GTX så piper det, høyfrekvent piping som er spesielt hørbart når det er mye lys på bildet og tung grafikk. Piper og skråler noe veldig, som blir plagsomt under spilling. Noen som har vært borti dette før? Mine 8800gtx kort piper akuratt slik om de ikke får nok strøm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå