Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gjestepost: Erfaring med Hepatitt

Anbefalte innlegg

Denne tråden ble startet av en gjesteposter under fullt navn. Det er stilt tvil om vedkommendes identitet var ekte, derfor har jeg anonymisert den. Dette er altså ikke mine synspunkter.

Geir :)

Anonymisert innlegg:

Jeg ble diagnotisert med hepatitt B for to år siden. Etter det har jeg med jevnlig kontakt med min fastlege og får den hjelp og medisinering som skal til for at jeg skal fungere maksimalt i hverdagen.

Samtidig som jeg bruker medisin jeg får utskrevet fra legen min er jeg veldig åpen for alternativ behandling med homeopatmedisin, samtidig som jeg tror at en legalisering av marihuana i Norge kunne reddet mange liv.

Har det bare ikke vært for firkantede politikere tror jeg den medisinbehandlingen som mange trenger kunne ha tatt mange steg fremover, og mange kunne ha fått den hjelpen de trenger.

På det sterkeste vil jeg anbefale håndspålegging og homeopati som alternativ behandlingsmetoder mot sykdommer som eksem og psoriasis over hele kroppen, noe jeg har vært plaget med hele mitt liv.

Konvensjonelle salver som Ibaril har hjulpet litt, men homeopattabletter og marihuana har hjulpet meg mest med mitt problem.

Håper mange kan lære av disse flotte metodene slik jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff dette gir ikke er bedre bilde av folk som lever på landet akkurat.

Saken er enkel, det eneste alternativ behandling kan bidra med er psykisk lindring. Altså det kan øke livskvaliteten rent psykisk, men håndspålegging og homeopati gjør ingenting fysisk. Hvis du tror dette bør du utdanne deg.

Lenke til kommentar

Marihuana har en smerte/kvalme dempende effekt, ikke noe kurrerende effekt, det ville ikke redde noen som helst fra å dø(annet enn at det kanskje stoppen noen fra selvmord) det eneste det gjør er å øke livskvaliteten for de syke,

Homopati er bare tullm burde vært ulovlig å selge vann med flere tusen % øking på prisen

Lenke til kommentar

Jeg har anonymisert førsteposten i denne tråden, etter at det ble reist tvil om identiteten til TS. Spørsmålet er imidlertid legitimt nok, derfor valgte jeg denne løsningen. Dersom TS kan dokumentere sin identitet kan han kontakte meg privat.

Jeg har også slettet en post som ville diskutere legedekningen på et angitt sted. Det må dere gjerne gjøre i en egen tråd, men husk at forumet ikke er stedet for uthenging av navngitte personer utenfor offentlighetens lys. (Det vil si at hvis man kan linke til eksterne offentlige kilder så er grensene noe slakkere.) Vi er bundet av redaktøransvaret og ønsker ikke forumet som en gapestokk.

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...